......radsej sa budete kukat na 3 strany plne keketin jak na fotku slusneho cestaku. copyrightwww.reactiongifs.us www.reactiongifs.us
...ine gurmanstvo.
Mýliš sa. Rozmerovo, t.j. šírkou sú tie kazety (Shimano, Sram aj Campa) rovnaké a 100% kompatibilné. Je to overené a vyskúšané už dávno
Posledny moj prispevok k tejto teme, treba si nastudovat technicke detaily a nie subjektivne pocity ludi ktori skusaju kombinovat taketo prasaciny
Sirka retaze Campagnolo 5,5mm, Shimano 5,62mm (kvoli niecomu tam ten rozdiel asi bude a niekde sa to prejavi....)
Kazeta Campagnolo je o 0,5mm sirsia ako Shimano (na kazdom pastorku sa to nabaluje a poslednu polohu na packe mas posunutu o 0,25mm na kazdej strane)
neber to ze sa chcem silou mocou hadat, ale to ze to funguje ako tak obstojne (subjektivne pocity ludi) neznamena ze to je 100% kompatibilne.....ale uznavam ze kazdy si pod 100% fungovanim moze predstavovat nieco ine
Podla mna jediny co tu robi neplechu je Shimano, keby vyrabalo zapletene sety kolies aj s orechom Campagnolo bolo by to super, lebo aj ked jazdim Campagnolo a ich kolesa ,urcite by som sa zamyslel nad kupou kolies shimano, ak by boli pouzitelne s Campagnolo kazetou a nie iba s kazetou tretostranneho vyrobcu (napr. Miche,) , ktora radi uboho oproti originalu.
Asi tolko ku kompatibilite shimano versus campa.
S tou sirkou retaze je to pravda, ja som pouzil spojku 11speed BBB na retaz record a naozaj je sirsia a cca po 1000km pouzivania je na nej zodrata farba.
Neviem prečo stále riešite na čom každý jazdí a aký ma posed. Veď asi len on musí vedieť akú ma hlbokú peňaženku a aj to ako sa mu sedí na bicykli. Nie každý si môže dovoliť bicykel za 5-10k€ aby si mohol kúpiť značku bicykla ktorá profituje hlavne z názvu firmy. V cenových hladinách do 3000€ je tak či tak všetko na jedno kopyto sú to nižšie triedy a žiadny výrobca svoj najvyšší model za toľko nedá. Napíšem to ešte raz a naposledy aj tak najlepšia značka je TREK
... treba si nastudovat technicke detaily a nie subjektivne pocity ludi ktori skusaju kombinovat taketo prasaciny
... neber to ze sa chcem silou mocou hadat, ale to ze to funguje ako tak obstojne (subjektivne pocity ludi) neznamena ze to je 100% kompatibilne...
OK. Chápem, že môže byť niekedy problém uveriť tvrdeniu nejakej neznámej na fóre, ktorá navyše nabúrava tvoje rokmi zažité presvedčenie. Keď už nechceš uveriť mne, ani iným, ktorí to testovali pre tento účel a publikujú na webe na svojich stránkach takže asi by sa nechceli strápniť nepravdivými tvrdeniami. Takže možno by si si mal TY naštudovať technické detaily. A možno by napríklad stačilo zistiť aké náhradné kolesá so sebou vozí neutrálny servisný motocykel počas pretekov Čo myslíš? Aké kolesá (s akými kazetami) a koľko so sebou teda na Mavic motorke vozia? Väčšina ľudí nemá známych, ktorí skutočne majú osobné skúsenosti so zabezpečovaním servisu na pretekoch vyššieho rankingu a bohužiaľ je aj lenivá hľadať na webe. Moje tvrdenia sa práve opierajú o skúsenosti kamarátov, ktorí tieto skúsenosti osobne majú a navyše nie som ani lenivá hľadať na webe Takže sa vrátme k neutrálnej motorke Mavic s náhradnými kolesami. Je schopná odviezť minimálne 4 koliesá vzadu na nosiči a 2 môže ešte držať spolujazdec v rukách. Vozia sa dve šírky ráfkov. Úzke a široké, kvôli brzdám. A teraz to hlavné. Vozia sa už iba 11speed kolesá. A vozia sa iba kolesá s kazetami Shimano a Sram. Myslíš, že profíci a šéfovia tímov by súhlasili s tým, aby im neutrálne servisné vozidlo montovalo v prípade defektu kolesá, ktoré nie sú kompatibilné? Hlavne keď má Campagnolo v profi pelotóne oveľa väčšie zastúpenie ako napr. Sram?
Currently the neutral spares motor can carry four wheels on the rear, and possibly two in the hand of the support person on the bike. The neutral spares moto carries the following wheelsets as a minimum:
- One standard sized front/rear rim width
- One wide front/rear rim width.
Both rim sizes are required because of brake set-up. Note that only 11-speed Shimano/SRAM cassettes are carried but these work fine with Campagnolo running gear.
Kristina neutralne vozidlo je tam na to aby pretekar nemusel cakat na svoje servisne..ak je niekde o hodne dalej... nikto netvrdi ze nebude fungovat ani jeden prevod...
ALE shimano celok a campa kazeta alebo opacne NEFUNGUJE v celom rozsahu spravne! ultegra 6800 s campa kazetou nesla vyladit v celom rozsahu tak aby vsetky prevody fungovali spravne...
dala si zly argument pretoze profikovy staci ak mu bude radit 9 z 11 prevodov ak to znamena ze nestrati kontakt s pelotonom....a ked sa naskytne prilezitost switche to za origo svoje kola..(lebo aj to sa deje)
OK. Chápem, že môže byť niekedy problém uveriť tvrdeniu nejakej neznámej na fóre, ktorá navyše nabúrava tvoje rokmi zažité presvedčenie. Keď už nechceš uveriť mne, ani iným, ktorí to testovali pre tento účel a publikujú na webe na svojich stránkach takže asi by sa nechceli strápniť nepravdivými tvrdeniami. Takže možno by si si mal TY naštudovať technické detaily. A možno by napríklad stačilo zistiť aké náhradné kolesá so sebou vozí neutrálny servisný motocykel počas pretekov Čo myslíš? Aké kolesá (s akými kazetami) a koľko so sebou teda na Mavic motorke vozia? Väčšina ľudí nemá známych, ktorí skutočne majú osobné skúsenosti so zabezpečovaním servisu na pretekoch vyššieho rankingu a bohužiaľ je aj lenivá hľadať na webe. Moje tvrdenia sa práve opierajú o skúsenosti kamarátov, ktorí tieto skúsenosti osobne majú a navyše nie som ani lenivá hľadať na webe Takže sa vrátme k neutrálnej motorke Mavic s náhradnými kolesami. Je schopná odviezť minimálne 4 koliesá vzadu na nosiči a 2 môže ešte držať spolujazdec v rukách. Vozia sa dve šírky ráfkov. Úzke a široké, kvôli brzdám. A teraz to hlavné. Vozia sa už iba 11speed kolesá. A vozia sa iba kolesá s kazetami Shimano a Sram. Myslíš, že profíci a šéfovia tímov by súhlasili s tým, aby im neutrálne servisné vozidlo montovalo v prípade defektu kolesá, ktoré nie sú kompatibilné? Hlavne keď má Campagnolo v profi pelotóne oveľa väčšie zastúpenie ako napr. Sram?
Currently the neutral spares motor can carry four wheels on the rear, and possibly two in the hand of the support person on the bike. The neutral spares moto carries the following wheelsets as a minimum:
- One standard sized front/rear rim width
- One wide front/rear rim width.
Both rim sizes are required because of brake set-up. Note that only 11-speed Shimano/SRAM cassettes are carried but these work fine with Campagnolo running gear.
nikde som nenapisal ze to nefunguje (treba citat s porozumenim), ale ak podla teba 40,1 = 39,6 a 5,5 = 5,62 tak v tom pripade mas pravdu a je to 100% kompatibilne a ospravedlnujem sa
nikde som nenapisal ze to nefunguje (treba citat s porozumenim), ale ak podla teba 40,1 = 39,6 a 5,5 = 5,62 tak v tom pripade mas pravdu a je to 100% kompatibilne a ospravedlnujem sa
A už si skúšal jazdiť 10speed reťaz na 9speed kazete, alebo 11speed reťaz na 10speed kazete? Funguje úplne bez problémov. Ospravedlnenie sa prijíma
dala si zly argument pretoze profikovy staci ak mu bude radit 9 z 11 prevodov ak to znamena ze nestrati kontakt s pelotonom....a ked sa naskytne prilezitost switche to za origo svoje kola..(lebo aj to sa deje)
Áno, máš pravdu. Profík, ktorého kariéra a budúcnosť a finančné hodnotenie je závislé na výsledkoch je ten posledný, kto by chcel aby mu bajk fungoval bez problémov
Rozdiel 0,5 mm dokopy na 11 prevodoch je tak zanedbatelna odchylka, ze to nemoze mat absolutne ziadny vplyv na funkcnost. To uz opotrebenie zubov na kazete a opotrebenie retaze po par preradeniach v zabere sposobi snad väcsiu odchylku ako tych 0,045 mm medzi jednotlivymi pastorkami. A aj prejazd nejakou blatovou kaluzou na Paris - Roubaix a zasranie retaze a ozubeni jemnym blatom sposobi väcsiu nepresnost v radeni. Prevody nie su navrhnute tak, ze pri odchylke 0,5 mm medzi krajnymi polohami kazety nastane zhorsenie presnosti / funkcnosti.
Áno, máš pravdu. Profík, ktorého kariéra a budúcnosť a finančné hodnotenie je závislé na výsledkoch je ten posledný, kto by chcel aby mu bajk fungoval bez problémov
preto je docela beznym javom ze profik nahodi koleso z mavic neutralneho vozu a ked k nemu doleti jeho servisak tak prehodi kolo za svoje vsak? asi to nerobi len tak zo srandy...
a prepac ale profik ktory sa tym zivi si nemoze dovolit stratit peloton takze radsej nahodi kolo hned aj ked funguje len vacsina prevodov a nie vsetky (ale stale sa dokaze dotiahnut do pelotonu) kde nasledne pocka na servisne vozidlo svojho teamu a prehodi koleso na svoje..
ako by mal hned cakat na svoje a stratit moznost vratit sa do pelotonu...
Jezus mas cestak? s 11 rychlostnou sadou? alebo zase len teoretizujes?
ultegra 6800 nevie byt vyladena na 11speed campa kazetu tak aby fachcali vsetky prevody bez problemov....mam to vyskusane na svojom bajku vzdy sa najde prevod ktory hapruje...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
...ine gurmanstvo.
skor pojde o nejaku komplikovanejsiu uchylku
Posledny moj prispevok k tejto teme, treba si nastudovat technicke detaily a nie subjektivne pocity ludi ktori skusaju kombinovat taketo prasaciny
Sirka retaze Campagnolo 5,5mm, Shimano 5,62mm (kvoli niecomu tam ten rozdiel asi bude a niekde sa to prejavi....)
Kazeta Campagnolo je o 0,5mm sirsia ako Shimano (na kazdom pastorku sa to nabaluje a poslednu polohu na packe mas posunutu o 0,25mm na kazdej strane)
neber to ze sa chcem silou mocou hadat, ale to ze to funguje ako tak obstojne (subjektivne pocity ludi) neznamena ze to je 100% kompatibilne.....ale uznavam ze kazdy si pod 100% fungovanim moze predstavovat nieco ine
Asi tolko ku kompatibilite shimano versus campa.
S tou sirkou retaze je to pravda, ja som pouzil spojku 11speed BBB na retaz record a naozaj je sirsia a cca po 1000km pouzivania je na nej zodrata farba.
... neber to ze sa chcem silou mocou hadat, ale to ze to funguje ako tak obstojne (subjektivne pocity ludi) neznamena ze to je 100% kompatibilne...
OK. Chápem, že môže byť niekedy problém uveriť tvrdeniu nejakej neznámej na fóre, ktorá navyše nabúrava tvoje rokmi zažité presvedčenie. Keď už nechceš uveriť mne, ani iným, ktorí to testovali pre tento účel a publikujú na webe na svojich stránkach takže asi by sa nechceli strápniť nepravdivými tvrdeniami. Takže možno by si si mal TY naštudovať technické detaily. A možno by napríklad stačilo zistiť aké náhradné kolesá so sebou vozí neutrálny servisný motocykel počas pretekov
http://cyclingtips.com.au/2015/01/tour-of-flanders-to-trial-disc-brakes/
Currently the neutral spares motor can carry four wheels on the rear, and possibly two in the hand of the support person on the bike. The neutral spares moto carries the following wheelsets as a minimum:
- One standard sized front/rear rim width
- One wide front/rear rim width.
Both rim sizes are required because of brake set-up. Note that only 11-speed Shimano/SRAM cassettes are carried but these work fine with Campagnolo running gear.
ALE shimano celok a campa kazeta alebo opacne NEFUNGUJE v celom rozsahu spravne! ultegra 6800 s campa kazetou nesla vyladit v celom rozsahu tak aby vsetky prevody fungovali spravne...
dala si zly argument pretoze profikovy staci ak mu bude radit 9 z 11 prevodov ak to znamena ze nestrati kontakt s pelotonom....a ked sa naskytne prilezitost switche to za origo svoje kola..(lebo aj to sa deje)
http://cyclingtips.com.au/2015/01/tour-of-flanders-to-trial-disc-brakes/
Currently the neutral spares motor can carry four wheels on the rear, and possibly two in the hand of the support person on the bike. The neutral spares moto carries the following wheelsets as a minimum:
- One standard sized front/rear rim width
- One wide front/rear rim width.
Both rim sizes are required because of brake set-up. Note that only 11-speed Shimano/SRAM cassettes are carried but these work fine with Campagnolo running gear.
nikde som nenapisal ze to nefunguje (treba citat s porozumenim), ale ak podla teba 40,1 = 39,6 a 5,5 = 5,62 tak v tom pripade mas pravdu a je to 100% kompatibilne a ospravedlnujem sa
A už si skúšal jazdiť 10speed reťaz na 9speed kazete, alebo 11speed reťaz na 10speed kazete? Funguje úplne bez problémov. Ospravedlnenie sa prijíma
Áno, máš pravdu. Profík, ktorého kariéra a budúcnosť a finančné hodnotenie je závislé na výsledkoch je ten posledný, kto by chcel aby mu bajk fungoval bez problémov
preto je docela beznym javom ze profik nahodi koleso z mavic neutralneho vozu a ked k nemu doleti jeho servisak tak prehodi kolo za svoje vsak? asi to nerobi len tak zo srandy...
a prepac ale profik ktory sa tym zivi si nemoze dovolit stratit peloton takze radsej nahodi kolo hned aj ked funguje len vacsina prevodov a nie vsetky (ale stale sa dokaze dotiahnut do pelotonu) kde nasledne pocka na servisne vozidlo svojho teamu a prehodi koleso na svoje..
ako by mal hned cakat na svoje a stratit moznost vratit sa do pelotonu...
Jezus mas cestak? s 11 rychlostnou sadou? alebo zase len teoretizujes?
ultegra 6800 nevie byt vyladena na 11speed campa kazetu tak aby fachcali vsetky prevody bez problemov....mam to vyskusane na svojom bajku vzdy sa najde prevod ktory hapruje...