Nemohol. Uz to bolo velakrat napisane - kopilot zvnutra kabiny musel aktivne blokovat otvorenie dveri zvonku. Bez jeho pricinenia by sa do vnutra dostali.
How To Lock and Unlock Airbus A320 Cockpit Door - Description and ProceduresOtvoriť v novom oknethumb_up0thumb_down
a nejaky nadradeny kod v pripade tejto situacie?hmmmm, sa mi nezda,ze toto nikoho nenapadlo,za celu tu dobu lietadnia v EU,resp. prebrat kriteria ako maju v USA,ako spominal PhilJ ohladne zakazu pritomnosti iba 1 clena posadky
aj tak je to cele smutne,ze sa musi nieco udiat,aby sa robili opatrenia, ci je to letecky,jadrovy,automobilovy apod priemysel
Je zaujímavé sledovať debaty profesionálnych pilotov ako ich napr. frustrujú arogantní TSA agenti a molestujú ich za fľašu vody v kufríku, pritom - ako sa vyjadrili viacerí z nich: "Čo chcú dokázať s tými kontrolami? Že nemám prepašovať do kokpitu zbraň??? Ale ja držím v ruke knipel, ak sa rozhodnem zabiť všetkých na palube, tak mi v tom nikto nezabráni..." To som čítal vlani v lete, keď takto v Namíbii napikoval pilot úmyselne do zeme. Tiež vymkol kapitána a ten sa nevedel dostať cez dvere. Ten samovražedný pilot sa dokonca hlásil u manažérov 2 týždne pred incidentom, že by chcel byť vyškrtnutý z letov kvôli psychickým problémom. Ale oni trvali na tom, že bude lietať ďalej a tak to aj dopadlo. Ale ani traja piloti v kokpite nič negarantujú, ako ukazuje prípad letu Federal Express 705. Veľa nechýbalo a zabili by sa všetci.
Pre francúzsky denník Le Figaro pilot airbusov Patrick Magisson tvrdí, že vzhľadom na bezpečnostné podmienky má sekera na palube lietadla veľmi hrubú čepeľ a nie je ostrá.
Je špeciálne vytvorená tak, aby sa pomocou nej dalo dostať cez stenu lietadla v prípade požiaru, no zároveň jej tvar je prispôsobený tomu, aby nemohla spôsobiť väčšie škody.
„Od 11. septembra (2001) býva sekera umiestnená v kokpite, ale je možné, že v rôznych spoločnostiach sú tieto predmety umiestnené na rôznych miestach v lietadle,“ hovorí Magisson. http://www.sme.sk/c/7721441/pilot-germanwings-sa-zrejme-pokusal-dostat-do-kokpitu-sekerou.html
Tým by sa zvýšilo riziko, že niekto sa počas návštevy toalety zmocní pilota a pod hrozbami ho donúti otvoriť. To isté by hrozilo, ak by kód mala nejaké letuška. Skôr sa uvažuje nad tým, že piloti budú mať svoje WC a pancierové dvere budú až tam. Ale z pohľadu nákladov je toto nepredstaviteľné riešenie. Zo štatistického hľadiska je dnešné riešenie najlepšie. Kvôli politikom sa teraz začnú "prijímať opatrenia", ale všetko to pôjde mimo podstatu.
hmmmm, sa mi nezda,ze toto nikoho nenapadlo,za celu tu dobu lietadnia v EU,resp. prebrat kriteria ako maju v USA,ako spominal PhilJ ohladne zakazu pritomnosti iba 1 clena posadky
aj tak je to cele smutne,ze sa musi nieco udiat,aby sa robili opatrenia, ci je to letecky,jadrovy,automobilovy apod priemysel
Spomínaná katastrofa v Namíbii bola v aerolinkách, kde je povinnosť vpustiť niekoho z palubného personálu do kokpitu, ale oni to ignorovali a aj tak je otázne, čo by si ten človek počal? Začal by samovražedného pilota mlátiť? A čo keď má samovražedné sklony práve ten člen posádky?
Treba si vygoogliť výraz "beancounter" v súvislosti s leteckou dopravou...
Ale to predsa existuje aj v iných oblastiach. V dôchodkovom poistení používajú poisťovne nasledovný odborný výraz:
ahojte, potreboval by som pomoc od BA a okolia, potrebujem sa dostať DNES do Rusoviec z Hl vlakovej stanice cca okolo 12:00, viete mi povedať ake spoje resp. kadiaľ a čo mám použiť/využiŤ? veľmi by som bol vďačný pretože to vôbec nepoznám ĎAKUJEM VEĽMI PEKNE
Neviem ako v Lufthanse, ale v inych spolocnostiach to funguje tak, ze firma si najme doktora, ktory podrobne zmapuje stav noveho zamestnanca, vratane anamnezy a psychyckeho stavu a da zamestnavatelovi odporucanie - ano/nie (na konkretnu cinnost, ktoru sa chysta vykonavat). Zdravotne zaznami zamestnavatel neuvidi, drzi ich doktor. Myslim ze v pripade sudu by ich doktor mal poskytnut, inac plati lekarske tajomstvo...
samozrejme s tymto suhlasim, skor ma vsak sokovali tvrdenia ze piloti Lufthansy prejdu len akousi "vstupnou kontrolou" ich psychickeho stavu a potom sa o nich uz nik roky nezaujima co je na letecky priemysel a moznost ze za nimi sedi 500+ pasazierov ( Airbus A380 ) dost pritiahnute za vlasy. teda ani nie ze pritiahnute za vlasy, ale z mojho pohladu je to obrovska diera v akomsi bezpecnostnom systeme tej ktorej aerolinky. vsade si moze clovek precitat ako je vraj praca pilota psychicky narocna ( stres kvoli zodpovednosti za pasazierov a material, odlucenie od rodiny atd...), akou neskutocne dlhou a narocnou procedurou musi clovek prejst aby nakoniec ziskal opravnenie pilotovat dopravne lietadlo a...letecke spolocnosti sa potom nezaujimaju hlavne o psychicky stav svojich pilotov?
a taketo nieco v hornej casti Obsah fóra » Ostatné » O hocičom ... ci som slepy? aby sa vedel clovek vratit spat rychlejsie: zakazdym som musel prejst dole.....mozno to nevidim a mylim sa...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
How To Lock and Unlock Airbus A320 Cockpit Door - Description and ProceduresOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
aj tak je to cele smutne,ze sa musi nieco udiat,aby sa robili opatrenia, ci je to letecky,jadrovy,automobilovy apod priemysel
Pre francúzsky denník Le Figaro pilot airbusov Patrick Magisson tvrdí, že vzhľadom na bezpečnostné podmienky má sekera na palube lietadla veľmi hrubú čepeľ a nie je ostrá.
Je špeciálne vytvorená tak, aby sa pomocou nej dalo dostať cez stenu lietadla v prípade požiaru, no zároveň jej tvar je prispôsobený tomu, aby nemohla spôsobiť väčšie škody.
„Od 11. septembra (2001) býva sekera umiestnená v kokpite, ale je možné, že v rôznych spoločnostiach sú tieto predmety umiestnené na rôznych miestach v lietadle,“ hovorí Magisson.
http://www.sme.sk/c/7721441/pilot-germanwings-sa-zrejme-pokusal-dostat-do-kokpitu-sekerou.html
Tým by sa zvýšilo riziko, že niekto sa počas návštevy toalety zmocní pilota a pod hrozbami ho donúti otvoriť. To isté by hrozilo, ak by kód mala nejaké letuška. Skôr sa uvažuje nad tým, že piloti budú mať svoje WC a pancierové dvere budú až tam. Ale z pohľadu nákladov je toto nepredstaviteľné riešenie. Zo štatistického hľadiska je dnešné riešenie najlepšie. Kvôli politikom sa teraz začnú "prijímať opatrenia", ale všetko to pôjde mimo podstatu.
aj tak je to cele smutne,ze sa musi nieco udiat,aby sa robili opatrenia, ci je to letecky,jadrovy,automobilovy apod priemysel
Spomínaná katastrofa v Namíbii bola v aerolinkách, kde je povinnosť vpustiť niekoho z palubného personálu do kokpitu, ale oni to ignorovali a aj tak je otázne, čo by si ten človek počal? Začal by samovražedného pilota mlátiť? A čo keď má samovražedné sklony práve ten člen posádky?
nuz,my to nezmenime......dufam,ze mudre hlavy casom na nieco pridu
Ale to predsa existuje aj v iných oblastiach. V dôchodkovom poistení používajú poisťovne nasledovný odborný výraz:
"Riziko dlhovekosti"
http://imhd.zoznam.sk/ba/planovac-cesty-vyhladanie-spojenia.html?spojenieodkial=Bratislava+hlavn%C3%A1+stanica&z1k=z105425&spojeniekam=%C5%BDST+Rusovce&z2k=z4030
samozrejme s tymto suhlasim, skor ma vsak sokovali tvrdenia ze piloti Lufthansy prejdu len akousi "vstupnou kontrolou" ich psychickeho stavu a potom sa o nich uz nik roky nezaujima co je na letecky priemysel a moznost ze za nimi sedi 500+ pasazierov ( Airbus A380 ) dost pritiahnute za vlasy. teda ani nie ze pritiahnute za vlasy, ale z mojho pohladu je to obrovska diera v akomsi bezpecnostnom systeme tej ktorej aerolinky. vsade si moze clovek precitat ako je vraj praca pilota psychicky narocna ( stres kvoli zodpovednosti za pasazierov a material, odlucenie od rodiny atd...), akou neskutocne dlhou a narocnou procedurou musi clovek prejst aby nakoniec ziskal opravnenie pilotovat dopravne lietadlo a...letecke spolocnosti sa potom nezaujimaju hlavne o psychicky stav svojich pilotov?
Samozrejme existuje. Dole pod temami.