Individuálnu, neviem si predstaviť skĺbiť ľudí z rôznych častí mesta dochádzajúcich do rôznych častí mesta v rôznych časoch podľa toho ako im začína pracovná doba.
Astro, zober si ako priklad MHD-cku, ludia sa tiez dopravuju odvsadial vsade, no napriek tomu prejdu cast cesty spolu v hojnom pocte po rovnakej trase a v rovnakom case. To, ze cestujucich je viac ako cyklistov vysvetlovat nemusis. V pocte cyklistov ale problem nevidim. Pocas 25 min jazdy do prace vidavam 5-10 cyklistov na vozovke a dalsich 5-10 na chodnikoch. Ak uvazim, ze by niektori z nich vyrazili v priemere o 10 minut skor, aby sa zosynchronizovali, mohla by sa vytvorit skupinka po 5 cyklistoch, co bohato staci na bezpecne pouzitie pruhu (uz som vysvetloval ako).
Neslo by o stratu casu. Cas, ktory by si stratil pred jazdou, by si ziskal skorsim prichodom do prace. Jazda po chodniku zabere ovela viac casu.
Navyse, je prirodzene, ze nie kazdemu moze vyhovovat konkretna navrhnuta cyklojazda, ale kazdemu som dal tiez moznost si navrhnut vlastnu. Ked je malo navrhov, tazko sa z toho da nieco vyskladat. Uznam, ze by bola ovela sikovnejsia aplikacia, ktora by automaticky vyhladala cyklistom efektivnu trasu, tak aby sa co najviac zoskupili (ak nieco take poznas, daj mi vediet). Nejak ale treba zacat.
Ja som tiez povodne nedbal, ci jazdim sam alebo nie. Arogancia vodicov mi vsak radikalne zmenila nazor.