dva tyzdne dozadu som mal pozicanu alhambru s motorom 2.8 V6 AT. nebolo zle vozenie, len horsie bolo sledovat rucicku palivovej nadrze:) chodil som na tom sam a spinavym bikom som to nechcel zaspinit, takze praktickost som moc neotestoval:) vedel som s tym ist aj za 10 litrov, ale len mimo mesta, ziadna dialnica a velmi jemne zaobchadzanie:)
16.04.2015 - 14:27:41
00
ja moj 1,9 TDI 150 PS jazdim tak 7,7 ked nakladam 150-160 dialnica.... inak medzimesto okolo 7,0 :y:

jojo, ten benzin zere aj travu pri ceste ked mu stupis na krk :rofl:
16.04.2015 - 14:35:39
00
uff, no na 7,7 nejdem ani na mojom benzine (plny kotol po kopcoch ide tak 7 - 7,2/100km, 1.6l 88kW) nieto este na dizli, brachove Volvo 2.0HDi 100kW ide tak na 5l, to mas nejake pokazene :)
17.04.2015 - 08:41:39
00
nooo, mam podozrenie ze sa musim kuknut turbu na zuby :-) .... ale tam su aj ine faktory... napr. velikanske sirokanske kolesiska :-D
17.04.2015 - 09:23:59
00
Ja s 1.8 85kw mám priemernú spotrebuj 7,5l/100km
17.04.2015 - 09:37:01
00
a mam este takehoto milacika doma :inlove:

Prílohy:

IMAG0238.jpg
IMAG0238.jpg 1.39 MiB thumb_up0thumb_down

IMAG0239.jpg
IMAG0239.jpg 1.24 MiB thumb_up0thumb_down

IMAG0241.jpg
IMAG0241.jpg 1.11 MiB thumb_up0thumb_down

17.04.2015 - 09:45:32
08
a s tym behas po tej dialnici na 7,7l? to uz by davalo zmysel :D
17.04.2015 - 09:56:46
01
na mojom benzine plny kotol po kopcoch ide tak 7 - 7,2/100km, 1.6l 88kW

Daj si to patentovat a budes milionar. :) Taka spotreba pri plnej zatazi a v kopcoch zodpoveda motorke a nie autu.
17.04.2015 - 11:07:02
07
Tiež mi to príde ako pritiahnuté za vlasy, ale reku budem ticho, mne moja 1.3 žerie 7l len keď sa snažím, keď tomu vytnem tak to ide do nebies a v teréne ani nerátam :D
17.04.2015 - 11:09:34
00
jasne myslel som priemernu spotrebu za celu prejdenu trasu, nie okamzitu v kopci... ta je okolo 10-18 :) narazal som na to ze ist medzimesto na dizli za 7 je velmi vela, to uz by muselo byt nalozene po strop a vietor musel fukat oproti aby to islo na tak vela :)
17.04.2015 - 11:28:00
00
Na SAG to nieje zle - dost zalezi na com tom ma obute, ako tlaci na plyn. Ono to auto ma celkom dost velky odpor vzduchu a uz prazdne vazi niekde okolo 1700kg. A na mojich 235/45 R18 a 96kw motore sa dostanem tesne pod 8. Pokial ma Tesak BTB 110kw, tak by sa mal tiez hybat niekde v tychto hodnotach.
17.04.2015 - 11:32:53
00
Presne jak píšeš BTB 110 kW .. Gumy 225/45 R17 .... A tu spotrebu som mal teraz cestou na tie Flandre ... 3 nabalený chlapi s bajkami, cestou v DE dosť nepríjemný protivietor ... Ale môže byt ze mi odchádza turbo lebo sa mi zdá ze nejde jak voľakedy a motor začal trochu zrat olej ... A to turbo ma cca 200k km
17.04.2015 - 12:37:31
00
a mam este takehoto milacika doma :inlove:

parádny stroj, som rád že som tu neni jediný traktorista :) na čo ten traktor používaš? či len tak okolo domu
17.04.2015 - 17:57:16
01
keď už je tu reč o turbe-dnes mi volal zákazník,že mu auto nejde viac ako 110 ... (Berlingo 1,6 HDi 66 Kw,najazdených 220 000 km) samozrejme olej menený raz za 20 000 až 40 000 km-nedal si povedať,že viac ako 15 000 je pre turbo vražda ... keď prišiel,išiel som rovno na vec-turbo von,samozrejme bolo k.o. výfuková turbína odtrhnutá

Prílohy:

P4170001.JPG
P4170001.JPG 611 KiB thumb_up0thumb_down

P4170003.JPG
P4170003.JPG 621.88 KiB thumb_up0thumb_down

17.04.2015 - 18:11:46
04
bikejoring asi hektar vinohradu, nejaka rola, chystanie dreva na kurenie a tak :-)
dano5 ... Fajny pristup si mal :-) .... Ja budem zo Sharana turbo tazsie dolovat :-D ..... A zakaznik moze byt rad ze mu ten motor nechytil na olej ... Uz by ho mal na triesky :-D
Ja inak mam predlzeny interval v Sharane, davam longlife ale menim po 15 000 :-)
17.04.2015 - 18:19:40
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up