zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Drasho, ty mas ktory typ vigilantov?
este mi poradte nejake ventilky
dik
Pokiaľ máš ráf Mavic crossone, tam by bola vhodnejšia okrúhla gumená tesniaca podložka. Originál od mavic je to bezdušových ráfov so žliabkom. Tento: http://www.mavic.com/wheels-accessories-ust-valve Ten by ti tam nepasoval. /pozri profil tesniacej gumičky- pozdĺžny a v dotyku s ráfom oválny)
a 250ml mi bude stacit?
samozrejme nie použiť, ale do zásoby na dolievanie
Stale sa odhodlavam ist do toho
Mam rovnaky bike ako ty, tiez sa chystam na notubes. Preco nedavas notubes ventilky co si dostal k biku ? Alebo si ich nedostal ? Prikladam foto. Neviem naco je ten cierny bazmek s tou dierou.
Daj vediet ako si dopadol, ked to prehodis.
Je poznat rozdiel pri plastoch Schwalbe ked sa bavime o bezdusakoch technologia SNAKE SKIN ? Myslim najmä co sa tyka malych prierazov na bocnici.
Lebo kamos sa nato stazuje pri Racing Ralph-och kde ma TLR verziu alebo bez SS mu to casto pusta.
Oplati sa teda ist uz do verzie SNAKE SKIN ?
Dik