lakko, ktorý to bol presne? Pozriem na to, či sa s tým dá niečo robiť v algoritme... Ak nie, tak holt chýbajú mapy, ale dobrá správa je, že ich sám môžeš vylepšiť. Viď vyššie.

Edit, už vidím: http://www.mtbiker.sk/vyjazdy/135510/lakko-vyjazd-klenovsky-okruh-road-sucho-91km-4h-1855m.html, pozriem sa na to.
28.04.2015 - 18:11:33
00
vsak nemam problem si hodnoty upravit aj sam, napisal som to ako moj poznatok nie staznost.
28.04.2015 - 18:18:46
00
Toto sa stalo aj mne v nedelu cestu na Havran mi dalo ako lesnú.
Musím to potom meniť. Ale nejak zvlášť mi to nevadí.
28.04.2015 - 18:20:45
00
stink Dakujem za navod. Z OpenStreetMap som este nepracoval, ale tak clovek sa uci cely zivot a nabuduce budem vediet, ako pridat dalsie traily :)
28.04.2015 - 19:26:01
00
Ale traily nie sú až tak prísne klasifikované...

Definicia trailu je OK, ale ine som tym chcel povedat. Myslim si, ze trail je len druh lesneho chodniku a zakladne kategorie povrchu su: asfalt/lesna cesta/lesny chodnik
Aj na beznych turistickych mapach mapy su informacie spravidla takto vizualizovane. Tomu by mala zodpovedat aj kategorizacia:
asfalt | lesna cesta | lesny chodnik
(+lesne chodniky mozu byt dalej podrobnejsie clenene na traily a ine chodniky,....)
pripadne
asfalt | lesna cesta | trail | iny lesny chodnik*
(* je highway:path okrem tych, co skoncili v kategorii trail)

Ak nebude vyhodnocovana aj cesta, ktora obsahuje len tag highway:path bez inych tagov, tak kopec chodnikov (napr. oblubeny bikersky singlac po modrej turistickej znacke z Cachtickeho hradu na Plesivec http://www.openstreetmap.org/way/38177493 ) sa strati v lesnych cestach a to podla mna nie je dobre riesenie.
Tagovanie len pouzitim highway:path pokladam za dostacujuce a nekonfliktne (dodatocny tag bicycle by mohol byt otazny vzhladom k legislative, mtb:scale by zase mohol drazdit niektore skupiny s puskami, aj ked tym vadi v lese asi kazdy okrem nich :) , takze je to vlastne jedno ).
28.04.2015 - 21:24:50
00
Palo TT, rozdelenie, ako ho popisuješ, mi dáva vo všeobecnosti zmysel. Ale ak som Ťa (už) pochopil správne, tak z čisto bajkerského hladiska (a vzhľadom k dátam, ktoré máme k dispozícii) mi aj tak dáva zmysel rozdelenie na:

1. road,
2. off-road - všetko od polnačky po zvážnicu, čo nie je:
3. trail - t.j. niečo (spravidla) užšie, čo je technicky viac, či menej, zaujímavé (a od toho je napr. do značnej miery štandardizovaný mtb:scale, aby rozlíšil náročnosť)

A teda ak je niečo singláč (t.j. 3. kategória), tak si to zaslúži tak aj označiť. Buď explicitne cez napr. mtb:scale, alebo implicitne (že to je úzky chodník s nespevneným povrchom ... aj to je už povážlivo voľná špecifikácia). V opačnom prípade by aj čisto cestné výjazdy (ako dnes písali kolegovia vyššie) končili na trailoch, v istej vývojovej fáze detekcie terénov som sa o tom presvedčil.
28.04.2015 - 23:07:20
00
Na trošku inú tému: exkluzívne čitateľom tohto vlákna dávam na beta testovanie ďalšiu novinku - dávkový import výjazdov. :-)

A jej bočným efektom je napravený čas začiatku (lapaloma, Mik98, GaliPe54, katko) - ten sa totiž pri importe použije na kontrolu, či výjazd už nie je zapísaný...
28.04.2015 - 23:29:08
00
3. trail - t.j. niečo (spravidla) užšie, čo je technicky viac, či menej, zaujímavé ....

Pod kategoriou myslime zjavne obaja to iste, bez ohladu na nazov (trail, lesny chodnik, singlac su synonyma).
Len som nerozumel, preco to pravidlo je take zlozite, kedze vela takychto usekov (najma po turistickych znackach) je v OSM znacenych len tagom highway:path . Na druhej vela takto tagovanych usekov v OSM je otagovanych nepresne lebo v skutocnosti je tam lesna cesta (highway:track) a nie path.
A to som este vobec nepozeral useky v intervilanoch , ale tam by sa mal skor pouzivat tag highway:footway
Ale zrejme si to analyzoval, ked si spominal velke mnozstvo balastu.
V kazdom pripade, ci uz bude to pravidlo jednoduche alebo zlozite, miera nepresnosti dlzky trailov bude pomerne velka.
29.04.2015 - 07:47:27
00
Pri hromadnom importe z jedneho GPX mi pekne rozoznalo vyjazdy rozdelilo ich ale mapu vykresli pre vsetky naraz.
29.04.2015 - 21:46:41
00
110mat110, hups :-) už to vidím, díky za test!

Edit: je to trošku komplikovanejší problém, tak do odvolania pozastavaujem testovanie dávkového importu z GPX... Ak niekto ale má ZIP s viacerými GPX pre jednotlivé výjazdy, to bude fungovať.
29.04.2015 - 23:07:16
01
Už je to opravené... môžete veselo testovať import akokoľvek :-)
30.04.2015 - 20:48:10
00
stink

Cau Stink. Objavil som novy bug v zápise. neviem ako je to možné ale mám dva rovnaké výjazdy v jeden čas (čo by my systém nemal dovoliť), je to zdvojené. Nejdem to zatiaľ mazať ak by si sa chcel nato pozrieť.

Príloha:
andobiker_bug_4.jpg
andobiker_bug_4.jpg 285.6 KiB 1 thumb_up0thumb_down

02.05.2015 - 21:20:18
00
Andobiker, asi si to ukladal manuálne - tam sa to ešte môže stať. Import už vôbec prekrývajúce výjazdy nepovolí.
02.05.2015 - 23:25:07
00
Urobte niečo s tým načítavaním gpx súborov a ich interpretáciou - http://www.mtbiker.sk/vyjazdy/137041/rimi-vyjazd-import-gps-road-sucho-200km-8h-1256m.html

Že ide niekto 2x Bratislava - Gabčíkovo a späť za jeden deň, to ešte ako tak dokážem pochopiť, aj keď ja to považujem za sado-maso.. Ale ako sa pri jazde hore-dole popri Dunaji dá nastúpať 1256 m, tak tomu vôbec nerozumiem. A ešte k tomu dve tretiny jazdy po lesnej ceste, keď tam je všade asfalt...

Import GPS: 200_554e2ad4375ea.gpx

Vzdialenosť: 200 km
Čas: 08:00:17
Nastúpané: 257 m
10.05.2015 - 22:51:36
00
JoKo: Pozitívna správa je, že spresnenie detekcie asfaltiek je hotové a bude čoskoro nasadené.

Čo sa prevýšenia týka, GPX bolo zaznamenané iPhonom a ten uvedené metre žial počas 200km fakt kľudne môže natočiť. Riešenie bude 3D model, ale k tomu nemôžem napísať nič nové oproti tomu, čo som už niekoľko krát písal. (Bude).
10.05.2015 - 23:03:06
00
keyboard_arrow_up