Kolesá nahodiť problém nieje, ale asi budeš mať stred a kľuky nebezpečne nízko pri zemi.
01.05.2015 - 06:37:21
00
Uz som to raz u niekoho videl, skupinka endurakov v Alpách. Myslím že mali 27,5 full rám a mali na tom nejaké malé kolesa, sedeli tak zvláštne nízko a pripadalo mi to nejak cudne, ale ako sa hovorí " proti gustu žiaden dišputát " :-)
02.05.2015 - 09:40:11
00
hovori sa tomu ze mali "kolty proklete nizko" :-D
02.05.2015 - 11:03:58
00
Takze prechod sa mi mierne predrazuje na vsetkych detailoch - samotny ram a kolesa su pokryte z predaja dvoch starsich bikov pre ktore uz nebolo vyuzite, ale este ostava celkom drahy zoznam:

Vidlica - minimalne 200€ (beriem jazdenu a snad nejaku Rebu? Alebo neviem - uvidim co sa podari vydrazit)
Hlavove Zlozenie (tapered) od 20€ vyssie
Kluky - okolo 40€ (jazdene XT - nove pily mam doma)
Kedze idu nove pily a stary chcem mat pojazdny, tak pojde rovno aj retaz a kazeta - cca 40€
Stredove zlozenie - snad cca 20€
plaste + duse - cca 40€
Brzdove kotuce - cca 50€ (Shimano ice-tech XT)
Nejaky spotrebak - bowdeny, lanka... cca 15€ (mozno aj menej)
Lisovanie zlozeni v servise - snad iba 20€ - Holandsko je nevyspytatelne
Presmyk - 20€ - XT na navarku
Follow-me adapter na 12mm osku - cca 20€
Mozno bude treba adapter na k tlmicu - cca 20€

Cize 520€ celkom a budem mat novsi bike. Keby som naozaj chcel, tak to este stlacim dole, ale chcem mat bike na ktorom zase za rok nebudem menit polku veci.
A necelych 65€ a budem mat aj stary bike komplet a pojazdny.

Predaj stareho XT presmyku - minus 15€

Suma sumarum: 570€ a mam dva pojazdne biky, kde je jeden konecne akutalny a skoor podla predstav...
04.05.2015 - 15:20:49
00
keyboard_arrow_up