Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
Ja si vyberam uz jedine plaste s tpi nad 120. bez prehanania mozem potvrdit ze uz peknych par rokov neviem co je to defekt a to nejazdim len po cistych cestach. Dusu nosim uz len zo zvyku. Potom je to uz skoro jedno aka znacka, skor co sa komu pac, ale u mna vitorie alebo schvalbe.
Hm...Hack3r ma navnadil...nie som v ziletkovej technike moc zorientovany, ale tie plastovky ma zaujali a chcel by som ic.
Na stranke tufo.cz som nenasiel nic ohladom sirky a typov rafikov. Mam len zakladnu radu kolies 21 mm vysoké ráfiky, šírka 21 mm. http://www.giant-bicycles.com/sk-sk/gear/product/p.sl1.wheelsystem.silnice/2562/57527/
Bude tie Tufo Hi-Composite Carbon sirky 25mm pasovat?
Využijem túto tému: takto vyzerá galuska Continental GP4000 po asi 3000 km. Neviete čím je sposobené to popukanie bočnice?
Tá galuska vyzrievala pred montážou len 72 hodín ako hovoril návod, možno to bolo málo.
Pozeral som na stránke conti odporúčané rozmedzie tlakov 115 - 170 PSI, tak zrejme to popukalo tým že som sem tam chodil aj na 6 ATM. Sranda, bol som v tom že galusky je možné voziť aj podhustené na menej ako 8 ATM.
U tých Competition (aktuálne mám v zásobe) je rozmedzie tlaku vo verzii 25 mm to isté.
Stalo sa to čo je na fotke ešte niekomu? Mám to hneď vymeniť alebo to ešte zopár sto km vydrží? Inak behúň vyzerá celkom ok, že by ešte 1000 km dal.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.