zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Ja som s nimi max. spokojny
UST tam toho maju viac na bocnici, tu gumu naviac napr. nema TNT od Geaxu, ale ani tak nefuci, aj ked doporucuju pouzit tesniaciu kvapalinu (nie proti defektom, len tesniaciu). A tusim uz kazdy vyrobca USTcka odlahcuje, lebo je fakt, ze inak mavaju 200g naviac oproti klasike (a ta guma robi cca 100g). Ale to len technicka doplnujuca informacia
Ako si teda dopadol?
Nakoniec asi tak skoro nebudem kupovat nove plaste - na UST kolesach z bazara boli RocketRony Evo s dusami, zadny uz slusne zjazdeny a zbrzdeny, ale na moje prekvapenie po vyse 400 km jazdenia stale ziadny defekt, aj ked zadny je uz v stave semislick.
Existujú aj špeciálne fľaky na lepenie bezdušákov. Skús si vyGoogliť. Ffaky od Slime neviem posúdiť- nepoznám. Bežný fľak ti zrejme nechytí. (možno ale len na krátky čas) V plášti je málo gumy. Vystupuje tam plátno a preto sa to nezvulkanizuje.
Ja, pre istotu, také gumy vyraďujem použitie s dušou na zimáku. (zatiaľ len jeden za 5 rokov)
Ked je to na bocnici, tak uz ten plast nebude podla mna spolahlivy na bezdusove pouzitie. Ja by som podlepil a jazdil s dusou. Ale ak si ochotny riesit prerabku na dusu v terene, tak pokojne to vyskusaj (nic za to nedas), ale dusu voz so sebou. A radsej aj nieco na povolenie kontramatky na ventile a aj balik papierovych vreckoviek na vyutieranie plasta od tmelu a igelitovy sacok na ne, aby si ich mohol po pouziti odviezt a vyhodit v civilizacii.
Doma som to podlepil záplatou strednej veľkosti a veselo jazdil ďalej niekoľko tisíc km, až kým som bike nepredal.
Tým, že to bolo predné koleso, tak tie tlaky tam neboli také veľké, aby to povolilo. Tam stačí, že sa diera "upchá" okolie záplaty aj tak obalí tmel.
Aspoň toľko z mojich skúseností.
Prerezaný plášť som vyhodil iba raz.
Ale to ma kamión vytlačil na krajnicu, kde boli porozbíjané pivové fľaše, tam už toho moc spraviť nešlo.