Zeby hlaska tyzdna?

moj nazor na chladenie kotucov?
14.06.2007 - 13:29:22
00
Naco brzdy, pred kazdym poriadnim zjazdom sa treba riadit heslom - rozum dovacku, brzdy odpojit a jedeeeeem. A az potom zacina ta prava zabava na biku :!:


a na tricko napis:"no brain, no pain", nech vsetci vedia
14.06.2007 - 13:30:08
01
brzdy brzdi zavod :oops:
14.06.2007 - 19:35:03
00
Naco brzdy, pred kazdym poriadnim zjazdom sa treba riadit heslom - rozum dovacku, brzdy odpojit a jedeeeeem. A az potom zacina ta prava zabava na biku :!:


a na tricko napis:"no brain, no pain", nech vsetci vedia

:mrgreen:
15.06.2007 - 09:26:10
00
mojich 120kg zivej vahy zastavia aj sram 5.0 vecka :D ta naco mi dajake kotucaky z motorky :D
15.06.2007 - 12:43:09
00
mojich 120kg zivej vahy zastavia aj sram 5.0 vecka :D ta naco mi dajake kotucaky z motorky :D


na nic, ide o to co jazdis a ako sa chces machrovat. nehovorim, ze zasa nikto nepotrebuje gusta m, no tu je to zbytocne. pokial nerobis DH zavodne na serioznej urovni, tak ti budu v pohode stacit aj ine - slabsie brzdy..
15.06.2007 - 12:52:35
00
ta nesom na extrem DH ale rozbehnut to sem tam po lese na 60kmh viem :D
15.06.2007 - 13:40:31
00
ta nesom na extrem DH ale rozbehnut to sem tam po lese na 60kmh viem :D


otazne je ako je to z brzdenim. kedy, ako a v akej situacii potrebujes zabrzdit, spomalit...
15.06.2007 - 13:47:41
00
hej aj mne staci torpedova brzda v zadnom naboji :lol: jasne ze mi staci ale ked mam 6piesty tak budem mat iny pocit z jazdy a o bezpecnosti ani nehovorim
15.06.2007 - 15:57:33
00
Gator brakes som uz spominal na zaciatku temy a ten kotuc v strede naboja by sa dal riesit elektronikou a hydraulickymi servami a este ktym gatorom-silou nepredbiehaju Gustava ale pri brzdach zalezi aj na citlivosti a to je vec ktoru Gustav nema, narozdiel od Gator kde sa piesty do brzdenia zapajaju postupne...
15.06.2007 - 16:40:41
00
taakze kamarati teraz sa nechcem chválit ale na brzdy som uchylák :D zacneme pekne postupne precital som celé forum no a su tu aj trosku skreslene pohlady a nie celkom presné pojmy , jazdil som vela hyraulík aj vela znaciek velká večina brzd je uplne postačujuce a vyborna , skratka plnia učel ale ked sa chcem bavit o najsilnejsich brzdách tak treba zohladnovať brzdnú silu , spomalenie , a hlavne dávkovatelnost brzdovej sily .Jazdím legendárne magura gustav m a som snimi velmi spokojný , reálne ale aj podla tabuliek su to najsilnejsie brzdy ale su aj velmi dobre dávkovatelné. fungujú na princípe plávajúceho adaptéru teda prasa nieje upevnené pevne na vidlici ako postmount alebo IS systém , gusto má dva velké pisty iba na jednej strane a na druhej iba dosticku ktora sa po vysunuti piestov a pohybe prasata po adapteri posunie a pritlaci sa tak aj o druhú nepohyblivú stranu dosticiek , tento systém je velmi unikátny ale ako vsetko má aj svoje muchy , musí byt presne vyrovnaný adaptér ked nieje sucha to ako svina a liezlo mi to fakt istu dobu poriadne na nervy ale musel som sa stym poriadne vyhrat a uz to facha ako má a neviem si ich vynachválit , sú sice tazké ale to mi je celkom jedno .dokonca system plavajuceho adapteru prasata funguje aj v pripade ze je kotuc mierne ohnuty , kde by uz pri post mounte suchaly dosticky ako svina.Gusto má velkú 4 prstovú páčku ktorá je do lesa aj co sa týka davkovatelnosti sily velmi premakaná.je to stará škola ako na motorkách a kedze je z cias kedy sa este vyrabali v nemecku a z cias kde sa nesetrilo na nicom tak snou naozaj niesu ziadne problemy , prasa má dokonca duté piesty ktoré sú dva krát tesnené a na konci je teflonovo eramická vloozka ktorá zabranuje priamemu prehrievaniu piestika a nasledne kvapaliny , nikdy sa mi nestalo ze by som ich vyvaril .
slávne gator brakes sú sice pekné zauimavé atd ale sú nespolahlivé večie mnozstvo piestov znamena ovela vecie riziko ze niektorý prestane pracovat ako má nebudu sa zasuvat ako sa majú kedze ich je tam az 8 je to uplne zbytočné a silovo sa na gusta nechytajú , jediné co som ochotný pripustit je ze mozu byt celkom citlivo dávkovatelné lebo počet piestov nieje priamo umerny sile brzdy prave naopak jedine co viac piestov dokaze je vecia davkovatelnost brzdovej sily , pri tých gatoroch je starý IS IS systém co je samo o sebe celkom tazké nastavovat pomocou milimetrových podloziek a to prasa sa velmi tazko centruje kedze je také dlhe tym padom je velmi velká pravdepodobnost ze aj po hodinach trapenia a centrovania prasata vam to bude stále súchat zvlast ked sa casom piesty prestanú zasuvat tak ako majú a niektorý z tych malich ostanu vylezene .....
takze co sa tykatch gatorov som silny skeptik
nieco podobné som riesil pri inak velmi dobrých a tiez velmi silných 4 piestových shimano deore XT tiez je to starý IS IS systém a 4 piesty boli síce velmi pekne dávkovatelné ale samotné nastvenie zabralo par dni doladzovania a kvantum podloziek :D inak to 4 piestové XTcko tiez dychalo gustovi na chrbat ale ten je skratka silnejší ...
asi tolko k danej téme.
16.06.2015 - 09:22:45
00
Tak toto je prispevok .... :tmi:
Aky bol dovod vykopat takuto mrtvolu?
16.06.2015 - 09:43:59
02
fakt sila....
16.06.2015 - 18:12:02
00
Aky bol dvovod vykopa mrtvolu?
Ak to niekoho zauima tak nech si precita je to samozrejme moje subjektivne poznanie ...
24.06.2015 - 13:03:32
00
vidno, ze kuuki naozaj pozorne cital aj stare prispevky (vlakna) :)
asi si neuvedomil, ze pokracuje v teme, ktora je mrtva 8 rokov (nie je jediny, komu sa to podarilo :) ) ...
24.06.2015 - 13:18:26
00
keyboard_arrow_up