ja pouzivam FBJ
25.06.2015 - 20:32:00
00
Na tie som cital rozne reakcie iked sa jednalo o motory. A spokojna? Tie by ma do celeho ramu vysli 24e namiesto 90e z endurobearings.
25.06.2015 - 20:33:13
00
tak mohlo by to byt aj lepsie, vymienam pravidelne dokopy ich mam 12 ks, takze postupne odchadzaju
takze stale je co robit :lol:
hodlam prejst na endurobearings hlavne pri vacsich loziskach, tie mensie budem menit / respektive meni manzel, takze ma to nic nestoji ;) tak sa to da vydrzat
25.06.2015 - 20:47:35
00
Pravidelne? To je ako casto?
25.06.2015 - 20:51:56
00
Kvantifikovať firmy podľa kvality asi moc nejde, je tam až príliš faktorov, ktoré to ovplyvňujú. Ale keď zoberieš od niekoho z týchto, tak by nemal byť problém. SKF, INA, KOYO, NTN, NSK, TIMKEN, možno aj ďalší. Ako vravím, ložiská umrú väčšinou na to, že sú v bordeli a bike sa wapkuje. Takže tam to kvalita moc neovplyvní. Maximálne kvalita utesnenia. Je to spotrebák, treba to brať tak.
26.06.2015 - 06:31:01
00
tak ,je,ide hlavne o kvalitu utesnenia-to majú endura max vymakané,ale aj tie už som videl pekne zhrdzavené,ak sa vapkuje,tá voda sa pretlačí aj cez to ich špeci utesnenie-popis:
Těsnění typu LLU
Každý těsnící kroužek má dva břity, které zapadají do vodicích drážek ve vnitřním kroužku ložiska. Vnější břit zabraňuje proniknutí nečistot, zatímco vnitřní udržuje vazelínu v ložisku. Za chodu je tento systém prakticky vodotěsný, vazelína v drážce vnitřního kroužku vytvoří vodotěsnou bariéru.
26.06.2015 - 07:09:08
01
Mam v plane kazde jedno natlacit vazelinou doplna.
26.06.2015 - 14:12:53
00
Pravidelne? To je ako casto?

Bike mam uz cez dva roky,niektore loziska uz mam tretie niektore druhe v poradi
Edit: skor mam dojem ze uz vsetky su tretie v poradi
Prve original spesl a potom dvakrat fbj
26.06.2015 - 16:17:34
00
No nahadzal som si do kosika kombinaciu ZVL a EZO. Malo by to byt fajn.
26.06.2015 - 16:27:35
00
Tak nakoniec to cele stalo nieco malo cez 11e. Vdaka pao za distribuciu. Vsetky som naplnil vazelinou tak snad voda a binec nemaju sancu. Teda aspon rok. Vymena cca o tyzden.

Prílohy:

_DSC4588.jpg
_DSC4588.jpg 575.52 KiB thumb_up0thumb_down

_DSC4591.jpg
_DSC4591.jpg 483.84 KiB thumb_up0thumb_down

_DSC4592.jpg
_DSC4592.jpg 643.26 KiB thumb_up0thumb_down

_DSC4597.jpg
_DSC4597.jpg 519.83 KiB thumb_up0thumb_down

03.07.2015 - 10:07:54
01
Radost pracovat s naradim od Superstar. Slo to skoro samo.

Prílohy:

_DSC4959.jpg
_DSC4959.jpg 166.46 KiB thumb_up1thumb_down

_DSC4962.jpg
_DSC4962.jpg 424.26 KiB thumb_up0thumb_down

13.07.2015 - 19:45:22
06
Zaujmavy tip na vymenu lozisk som objavil v casopise Biker - pri vymene odporucali loziska menit postupne - najprv vymenit jednu stranu daneho capu a potom druhu - ak sa pouzije vhodna oska a v druhej strane je lozisko, tak sa to nove lepsie trafi pri zalisovani dnu.
13.07.2015 - 21:47:43
00
takto som to robil na ibise, vymena bola hračka
14.07.2015 - 06:19:30
00
zdravím, ložiská by sa mali meniť už pri náznaku sekavého chodu ? cítiť ho iba keď pretáčam ložisko v prstoch, pri pohybe zadnej stavby bez tlmiča nič necítiť
14.07.2015 - 20:36:50
00
Ja mením, až keď to začne škrípať. Teda vlastne keď začujem prvé zvuky, tak ešte pár sto km urobím, potom mením. Na tvojom mieste by som ešte počkal.
14.07.2015 - 21:15:32
00
keyboard_arrow_up