Vdaka
22.07.2015 - 17:35:17
00
Ked nechces riesit bezdusovu, tak mozes este skusit SLIME duse. Vela ludi si ich na zahranicnych forach chvali, ze funguju dobre.
22.07.2015 - 17:49:41
00
Alebo plášte s ochrannou vrstvou.
22.07.2015 - 18:09:14
00
Hm,tie SLIME duse ma celkom zaujali.Skoda ze som uz vyhodil skoro dvacku za tamtie a o tychto som netusil :'(
22.07.2015 - 18:14:37
00
namiesto tych dusi by som radsej kupil tmel a pasku do rafu
22.07.2015 - 18:17:34
02
No ja neviem, ale bude problem to dat dole :-(


na to sa pouziva voda+jar, treba ju dat do striekacky a pomocou ihly nastriekat skrz grip na roznych miestach. po chvili to pojde dole.
23.07.2015 - 00:53:51
01
Diky, na tom tlmici debonair su napisane tieto udaje M,L (s otvorenym zamkom), F. M je napisane cervenym. Takze som teraz trochu mimo.

Ja som z RS tlmicov mimo tiez .. okrem tych obrazkov viem, ze existuju na niektorych este tune M1,M2,M3 atd. potom ine trochu je to pre Vivid, pre DebonAir to asi bude malinko inak tiez. To Mko ale tipujem ze bude kompresia (Medium), Lko mozno Low rebound, 320 mozno tlak v patrone. Asi napisat do RS jedine :x
23.07.2015 - 07:35:33
00
Factory tune of the Rockshox Monarch shock
The little red/blue letters on the shock will tell you how the Rockshox factory has set-up your shock internals. I believe for 2012 Rockshox used the L M H / L M H to indicate low medium and high settings. The first letter indicating Rebound damping and the second letter indicating the Compression damping (eg the letters “ML” = Medium rebound / Low compression). The L1, L2 means different low compression tunings, and is beyond the scope of this article, but the info exists out on the www.
To som nasiel na nete.
23.07.2015 - 08:23:39
00
To bude asi ono , takze opacne, ako som napisal. Aky mas zdvih stavby a dlzku tlmica/piestnice ?
23.07.2015 - 09:13:58
00
zdvih je 160 mm a tlmic 216*64
23.07.2015 - 09:31:48
00
Tak pakovy pomer 2.5, to by malo byt medium, bud je to predsa len M ako medium compression, ale potom nechapem L rebound, alebo sa ti to prepadava do zdvihu ? Hmm .. no neviem, nie som na to expert.
23.07.2015 - 09:35:35
00
na tom mojom foxe je to tak, ze ked si ho nafukam na na moju vahu so sagom 25% tak potom nevyuziva celu dlzku zdvihu. zanori sa max do 2/3 zdvihu. Ak ho nafukam trochu menej tak je to lepsie, ale zase ide dost do zdvihu, co by bolo aj celkom v pohode, ale skrtam pedalmi o zem, co sa mi moc nepaci. radsej by som nieco, co pracuje viac v prvej tretine zdvihu a potom je stabilnejsie a dole ide iba pri velkom "bumpe".
Asi tak nejako laicky by som to vysvetlil, lebo inac neviem:).
23.07.2015 - 09:52:50
00
Nj, vacsia komora tomu pomoze. A imho ale potrebujes M/M tlmic. Ale ked tak skus preluskat internet na tvoj ram, co doporucuju pri RS. Ale low compression asi nebude to prave orechove.
23.07.2015 - 10:23:52
00
No ja neviem, ale bude problem to dat dole :-(

Stačí použiť niečo tenké (ihlica, špajdla apod.) čím podoberieš grip a dnu nastriekaš nejaký alkholový čistič na okná (Clin napr.).
Ak by sa gripy naopak pretáčali, tak daj lak na vlasy ;)
23.07.2015 - 10:24:06
01
Dnes dosiel plast Maxxis Ardent LUST 2.25. Riadny kus gumy je to. Vazi 820g a vo vnutri pekne vidno na co je urceny. Prisiel zlozeny ale ked som ho rozlozil tak pekne drzi tvar. Bude to mozno trosku citit kedze teraz mam obycajny Ardent s 670g ale viac ma zaujima opora v zjazde. S touto hrubou gumou si dovolim vozit nizsie tlaky. Samozrejme bez duse.

Prílohy:

_DSC5084.jpg
_DSC5084.jpg 350.67 KiB thumb_up0thumb_down

_DSC5085.jpg
_DSC5085.jpg 546.06 KiB thumb_up0thumb_down

23.07.2015 - 10:55:38
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up