vapor alebo michelin country mud
continental vapor 59% [ 20 ]
michelin country mud 41% [ 14 ]
Celkový počet hlasov : 34
ja osobne by som vvyskusal RITCHEY Z-MAX alebo MAXXIS-CROSSMARK mam oba v rozmere 2.1 a kevlarom mal som aj MICHELIN tiez v pohode treba skusat a najst to prave pre teba
01.10.2007 - 21:42:48
00
do lesa, na tvrde strkove cesty resp. miernejsi zjazd jazdim v predu 2,35 a vzadu az 2,5...
najma v zadu som spokojny s Kenda Nevegal, plast je odolny voci bocnemu prierazu, co vitam najma v lese a na strku. Po cca 800 km ho idem vymenit. Na cross country pouzivam 2.0 Hutchinson Scorpion, su sice drahsie, ale spolahlive na kazdy teren, hlavne ked sa chcem aniekde dostat aj po asfalte a nasledne v terene nie je problem.
02.10.2007 - 11:01:55
00
este malickost, ja som mal na mysli Continental Vapor ProTection DuraSkin :D

ja vim a ja som myslel XCR mud to iste co country len kevlar
02.10.2007 - 13:47:33
00
do lesa, na tvrde strkove cesty resp. miernejsi zjazd jazdim v predu 2,35 a vzadu az 2,5...
najma v zadu som spokojny s Kenda Nevegal, plast je odolny voci bocnemu prierazu, co vitam najma v lese a na strku. Po cca 800 km ho idem vymenit. Na cross country pouzivam 2.0 Hutchinson Scorpion, su sice drahsie, ale spolahlive na kazdy teren, hlavne ked sa chcem aniekde dostat aj po asfalte a nasledne v terene nie je problem.


to su dost velke cisla, 2,5 a tak
ta kenda nevegal vypada dost drsne a este v tej velkosti

scorpion, moze byt dobry, zaujimava vzorka

co som ale chcel napisat ze napr. vapor :D aj pri svojej sirke 2,1 dokaze konkurovat plastom so sirkou 2.3 a to prave kvoli gravity arc technologii, ktora rozmiestnuje zuby asymetricky po obvode plasta a teda jazdec nejazdi iba po stredovych zuboch co je u vacsiny plastov, tym padom je lepsi kontakt s terenom ale nie na ukor valiveho trenia lebo 180tpi hovori samo za seba
no a co sa tyka zivotnosti, priemerny jazdec najazdi 4000km na vapor protection, co je najvyssia rada tychto plastov
02.10.2007 - 21:38:07
00
Mne uz treba dozadu tiez novy plast, teraz tam mam Nokian NBT 2.3, a dost rychlo to zislo dole, ale inak som bol spokojny, akurat som sa bal viacej klopit v zakrutach nemal som v nich az taku istotu, aby ma nesmyklo. Teraz rozmyslam o Continental Vapor. Pacia sa mi. Ale to asi az na buduci rok, teraz este dojazdim stary...moznoze dovtedy pride nejaky novy model 2008 Vaporu? :)
02.10.2007 - 21:48:49
00
a co tak speed king od continentalu?
02.10.2007 - 21:58:20
00
Mam osobne Schwalbe racing ralph 2007. Je to v pohode Ale v hore to nema az taky dobry grip, Zalezi aj na tlaku v pneu. Ale do hory by som odporucil Schwalbe nobby nic. Sice sa trosku viac deru. A pokial ti zalezi na vahe tak je to ok, myslim ze jedna ma okolo 570g.
03.10.2007 - 09:57:36
00
Ja som už niekoľko rokov spokojný s týmto:

Hutchinson Python Air Light Black

Poslední generaci plášťů Python byly proti originálu zvýšeny boční výstupky o 1,5 mm, což ve finále zaručí mnohem jistější vedení v zatáčkách. Snížením obvodové hmotnosti bylo dosaženo nižšího valivého odporu a citlivější reakce na podněty jezdce. Model Light Compound je se snížením hmotnosti běhounu a možností montáže i na bezdušové ráfky vítaným univerzálem.

rozměr: 26x2.00
patka: Kevlar
hmotnost: 500 g


cena: 990 Kč
03.10.2007 - 10:32:41
00
este stale vedie Michelin :idea: len tak dalej
03.10.2007 - 19:46:13
00
to laco: som ***** do monitoru , som myslel ze mi po nom lezie chrobak, a ty mas chrobaka v avatere :D lol
03.10.2007 - 20:43:27
00
odporucam Panaracer FireXCPRO, je to 2.1 znese dost a toci sa dobre, ja som spokojny a jazdim od lesa cez strky az po cestu podla toho kde som na martinkach zabludil.
04.10.2007 - 23:36:58
00
a co tak speed king od continentalu?


myslim ze to tu uz niekde bolo, root ich jazdi, su to velmi lahke a rychle plaste a aj napriek tomu by mali mat skvely zaber a stabilitu

je to novinka, takze :?:


Naposledy upravil dusan31 dňa 06.10.2007 - 12:22:25, celkovo upravené 3 krát.

06.10.2007 - 12:01:07
00
Ja som už niekoľko rokov spokojný s týmto:

Hutchinson Python Air Light Black

Poslední generaci plášťů Python byly proti originálu zvýšeny boční výstupky o 1,5 mm, což ve finále zaručí mnohem jistější vedení v zatáčkách. Snížením obvodové hmotnosti bylo dosaženo nižšího valivého odporu a citlivější reakce na podněty jezdce. Model Light Compound je se snížením hmotnosti běhounu a možností montáže i na bezdušové ráfky vítaným univerzálem.

rozměr: 26x2.00
patka: Kevlar
hmotnost: 500 g


cena: 990 Kč


jazdil som, bol som nadseny, hlavne rychlostou az raz mi asi 1cm hruby konar presiel krizom cez plast, z boku a odvtedy som zanevrel :)
06.10.2007 - 12:03:13
00
ale okrem toho se si ho prepichol mal nejake nevyhody?? co sa ti na nom nepacilo okrem toho?
06.10.2007 - 13:07:38
00
ale okrem toho se si ho prepichol mal nejake nevyhody?? co sa ti na nom nepacilo okrem toho?

aj ked otazka nebola na mna skusim :)

jazdil som pythony (este staru verziu) asi sezonu na zadnom kolese. dopredu som sa ho na maraton odvazil dat raz a odvtedy nie. sice odpor super ale zeby aspon trochu viedol stopu hmmm skor nie tak isto co sa brzdenia tyka nic moc. python kazdom pripade nieje zly plast ale na porovnatelne ucely sa najdu aj lepsie...
potom som jazdil twistre super-sonic - v porovnani s pythonmi podla mna lepsi odpor, lepsie vedu stopu, su lahsie pri porovnatelnom pocte defektov.
a tuto sezonu mam ,ako som uz pisal, "ozubene galusky" - Nobby Nick 1.8 :) sice trochu vyssi odpor ako twistre ale zanedbatelny pocet defektov (co celkom na maratonoch potesi), super vedie stopu, 410g vaha, vyborny pri brzdeni, z tychto troch suverenne najlepsi v blate. no nekup to ;)
06.10.2007 - 16:32:56
00
keyboard_arrow_up