dpc, hotova detektivka? FEDERER a co si im v ten den nezavolal? kto plati pri takýchto veciach SEPOU? paypal pouzivam vzdy kvôli takymto praktikam
podla mna Federer nema paypal
18 prispevkov v teme a vsetky len vyplakavanie, ako Ti tí zli Nemci ukrivdili a ze na Teba maju iny meter? Namiesto spamovania fora tymito paranoidnymi nezmyslami si mal uz vcera doobeda riesit s predajcom v akom stave je Tvoja objednavka a my by sme tu nemuseli citat tieto vylevy...
Takže skôr ako si začnem niečo objednávať, tak si prečítam podmienky, že?
21. I have passed an order by payment in advance and now have received an e-mail, which confirms that you received my payment. What is the further procedure?
Once we confirm receipt of your payment on our account, your order is being processed, i. e., the goods are being packed. Generally, this will take between 1 and 3 working days (depending on the season). As soon as the goods leave our warehouse, you receive another e-mail with a dispatch-advice including the parcel-number in order to check online where your parcel is. From the time of dispatch-advice, DPD or DHL need about 1 or 2 working days for a delivery within Germany or 2 - 3 working days for a delivery in the BeNeLux-countries or to Austria; or 2 - 5 working days for a delivery to all other countries within Europe; deliveries to countries outside of the EU might take up to two weeks or even longer due to customs' declarance, etc. Should you have ordered bulky goods or a complete bicycle, the delivery time by DHL might be extended by up to 5 working days.
S tou platbou kartou to nieje až tak pravda.
1) Predajcovia neuprednosťujú platbu kartou, pretože si banka za to účtuje provízie podľa druhu karty. Ja napríklad platím za každú platbu kartou Visa, Mastercard... 2,7% a za Amex, DC... 4,2%. Takže je to celkom slušná zlodejina a mesačne ma to stojí pekných niekoľko desiatok eur. (Mám prenosný terminál)
2) S platbou kartou konkrétne v tomto obchode mám svoje nemilé skúsenosti. Viď moje staršie príspevky. Aj keď mi tu bolo vysvetlené, že chyba nemusela byť na strane BD, ale na tretej strane ktorá im prevádzkuje tieto služby, mne ako zákazníkovi to môže byť jedno. Musel som čakať 14 dní, pokým moja banka nebude môcť odblokovať peniaze na mojom účte aby som im to mohol znova zaplatiť.
Ale okrem tohto zádrhelu so všetkým ostatným v BD spokojnosť.
Na druhu stranu: ako obchodnik mas pri platbe kartou zabezpecene zaplatenie este pred odoslanim tovaru, cize nulove riziko. To iste zabezpecuje aj platba na ucet, ale ta zas pre mna ako zakaznika predstavuje najmenej zaujimavu alternativu z dovodu moznych zdrzani (medzi bankami, priradenie platby k objednavke u obchodnika). Dobierka pre obchodnika predstavuje zvysene riziko neprevzatia tovaru a pre mna ako zakaznika potrebu mat hotovost a problem s prevzatim napr. v praci, ak kurier pride v inom case, ako som predpokladal. Takze kazdy sposob platby ma svoje pre a proti. Nastastie zvacsa existuje moznost vyberu.
K tej karte - ono to zalezi dost od objemu. AK mas jednu platbu denne, tak s tym nemas problem. Ak ich mas 10, tak stale v pohode. Ale ak ich pocitas na stovky, tak tam uz musis mat nejakeho full time panacika, ktory sa Ti o to stara a to tiez nieco stoji plus tam mas aj riziko zleho priradenia a podobne.
Neviem ako to je teraz, ale kedysi sa dali tie poplatky pri vacsich obratoch dost zjednat.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
podla mna Federer nema paypal
21. I have passed an order by payment in advance and now have received an e-mail, which confirms that you received my payment. What is the further procedure?
Once we confirm receipt of your payment on our account, your order is being processed, i. e., the goods are being packed. Generally, this will take between 1 and 3 working days (depending on the season). As soon as the goods leave our warehouse, you receive another e-mail with a dispatch-advice including the parcel-number in order to check online where your parcel is. From the time of dispatch-advice, DPD or DHL need about 1 or 2 working days for a delivery within Germany or 2 - 3 working days for a delivery in the BeNeLux-countries or to Austria; or 2 - 5 working days for a delivery to all other countries within Europe; deliveries to countries outside of the EU might take up to two weeks or even longer due to customs' declarance, etc. Should you have ordered bulky goods or a complete bicycle, the delivery time by DHL might be extended by up to 5 working days.
Alebo ktorá časť neplatí?
A každý normálny predajca uprednostňuje platbu kartou, keďže to vie celé urobiť automaticky bez manuálneho zásahu
1) Predajcovia neuprednosťujú platbu kartou, pretože si banka za to účtuje provízie podľa druhu karty. Ja napríklad platím za každú platbu kartou Visa, Mastercard... 2,7% a za Amex, DC... 4,2%. Takže je to celkom slušná zlodejina a mesačne ma to stojí pekných niekoľko desiatok eur. (Mám prenosný terminál)
2) S platbou kartou konkrétne v tomto obchode mám svoje nemilé skúsenosti. Viď moje staršie príspevky. Aj keď mi tu bolo vysvetlené, že chyba nemusela byť na strane BD, ale na tretej strane ktorá im prevádzkuje tieto služby, mne ako zákazníkovi to môže byť jedno. Musel som čakať 14 dní, pokým moja banka nebude môcť odblokovať peniaze na mojom účte aby som im to mohol znova zaplatiť.
Ale okrem tohto zádrhelu so všetkým ostatným v BD spokojnosť.
Neviem ako to je teraz, ale kedysi sa dali tie poplatky pri vacsich obratoch dost zjednat.