zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
No keď som ju skušal medzi prstami tak sa vôbec nejavilo že chce lepiť.
Má s tým niekto take skusenosti?
Co myslite?
vnutorny rozmer rafiku je 24.8 a tak som tam dal pasku- Stan's NoTubes 25mm jednu vrstvu a poriadne ju tam nasponoval a este prstom popritlacal po obvode rafiku , ventilok som vystrihol zo starej duse , nahodil plast pridal trochu mlieka - Joes elite racers sealant ( overena klasika co este nesklamala ) a bum kompresorom bez vyberania vnutra ventilku naskocilo , zatrepal som tmel po obvode aby zatesnil nedokonalosti a zatial krasne drzi tlak
rafiky mam ale TLR takze mi stacila 25ka lebo presla za tu patku , osobne by som sielna tvojom mieste do geto riesenia so starou dusou
Som zvedavy ked to pojdem pozriet dnes, ze ci sa nieco zmenilo, lebo z toho tmelu nemam nejaky pocit, ze by chcel lepit.
Samozrejme tmel som dost pretrepal pred naliatim, ale rafik som neodmastnoval. To som vzdy robil kvoli lepeniu pasky, ale ta tam uz bola, tak som len dusu vybral a nahodil ventilok. Roztocil som koleso a je tam taka mini dierka a cez nu uz ide aj tmel von, ale nelepi, len prska von... Asi tam skusim nejaky iny, este mi zostal WTB a aj NoTubes. Zadne sa spamatalo trochu, od vcera vecera kleslo z 30psi len na 24, tak sa to zlepsuje.