isheep, na tu krabicu by potreboval postoveho orla
07.09.2015 - 15:07:53
00
prikoupime :D
07.09.2015 - 16:06:29
00
Lebo ma 55 rokov a je pocitacovo negramotny.....No nič..pokiaľ mi neposlu zvoz dpd, tak si necham trenazer, nebudem riskovať stratu tovaru..snáď sa nepokazi...clovek sa fakt boji uz cokolvek kupit..


Ako som uz pisal, trval by som na tom aby si poslali kuriera na vlastne naklady. Jeden telefonat spravi viac ako 100 emailov.
07.09.2015 - 17:07:39
00
.


Naposledy upravil FEDERER dňa 11.09.2015 - 07:34:42, celkovo upravené 1 krát.

07.09.2015 - 17:12:36
00
Som ti hovoril, aby si mi poslal cislo objednavky do SS, nech sa s nimi porozpravam, ze co to ma znamenat. Tak ak tie emaily nedopadnu, tak sa ozvi.
07.09.2015 - 17:22:42
01
.


Naposledy upravil FEDERER dňa 11.09.2015 - 07:34:52, celkovo upravené 1 krát.

07.09.2015 - 17:25:54
00
toto ti matko001 ponukal uz 9 stran dozadu... keby si nebol taky tvrdohlavy, uz si mohol mat davno poriesene a usetrenych tolko nervov...
08.09.2015 - 07:23:43
01
.


Naposledy upravil FEDERER dňa 11.09.2015 - 07:35:01, celkovo upravené 2 krát.

08.09.2015 - 07:30:33
00
Len prakticka poznamka k tomu, co z ich komunikacie a web stranky nie je uplne zrejme:
Ked uz si s nimi komunikoval a pisali, ze to mas poslat spat - prihlas sa na stranku b-d, mal by si tam mat vygenerovany stitok na poslanie spat platny urcitu dobu. Staci vytlacit a spolu s balikom odniest na postu. Nelepit na balik, to si riesi posta. Neplatis nic. Aspon v mojom pripade to pred rokom pri reklamovani ramu takto fungovalo, pokial si dobre spominam.
08.09.2015 - 07:52:16
00
presne tak
je na to cca 30 dni
08.09.2015 - 10:29:32
00
Ale ten stitok je primarne urceny na vratenie tovaru v 30 dnovej lehote, nie na riesenie reklamacie.
08.09.2015 - 10:31:59
00
zo stranky B-D si vytlacis / vygenerujes 2 dokumenty
jeden sa lepi na balik a na druhom mas napisane :
What to do when…
the package is intact, contents damaged

Inspect contents and have shipping company issue
confirmation of damage report within 24 hrs.
Contact our service department right away.

prinajhorsom mozes ziadat vratenie penazi a mas tam policko na udanie dovodu ...
08.09.2015 - 10:43:51
00
Bruco Ako som napisal, ten stitok vedia vygenerovat, aj ked riesia reklamaciu.
Ak ho mas automaticky vygenerovany do 30 dni po kupe (tusim je aj vytlaceny a pribaleny k zasielke), urcite by som ho pouzil, vsak tovar chce vratit. Ako sa dohodne dalej je uz na nom. Ked mu pisali, ze to ma poslat spat, nech pouzije ten stitok a hotovo.
08.09.2015 - 10:46:48
00
.


Naposledy upravil FEDERER dňa 11.09.2015 - 07:35:13, celkovo upravené 1 krát.

08.09.2015 - 15:29:19
00
svoje problemy s postou urcite vyriesis na tomto portali
08.09.2015 - 15:43:34
00
keyboard_arrow_up