celkovo je to zabavna tema
01.02.2013 - 12:51:36
00
Zecko ak sa mam vratit k zaciatku demolacie duse je este otazka ci nebol priemer duse uzky na hrubku plasta a preto prskol.
ja teraz zvazujem ci mam dat do plastov 42-622 dusu rozmeru 23/35-622 aby som nedopadol ako ty. nema niekto skusenost s vozenim uzsieho priemeru duse? gramy su gramy ale nerad by som aby to yeblo pri vacsej rychlosti.
01.02.2013 - 13:04:37
00
Ked pouzijes standardnu "tazku" dusu (cca 180-210g) urcenu pre plast do rozmeru 2,0" v plasti 2,25", tak je to OK. Ked pouzijes v tej istej situacii "lite" dusu (cca 130-150g), tiez je to este OK. Ale neodporucam tak pouzit "extralite" dusu (cca 90-100g). :)
01.02.2013 - 13:08:32
00
jezusko a co je idealne pokial mas rozne percento povrchov ,na sliku v terene :tmi: ,alebo prifuknuty terenny plast na ktorom viem ist po asfalte priemer 27 km/h ci uz do prace atd.
dost asfaltu sa spravi aj na "terennych" vyjazdoch ,pod martinky to mam 6km a ked este zaratam lesnu asfaltku napr.5km /aj viac/ hore kuneradskou dolinou tak napr. z 50 km podla toho kadial sa vraciam dole mam 22km asfalt+praca a sme "tam" asfaltu sa nevyhnem...tomu kto nemusi dat na vyjazde ani meter asfaltu gratulujem ja si radsej "odtrpim" asfalt a "uzijem" v terene ,ako naopak ,a pri mojej nulovej technike sa AM bike aj s traktormi "zide" :)
01.02.2013 - 13:25:13
00
na to by som dozadu zvazil NN. S tym sa da celkom aj po asfalte. Na AM biku som vozil prave tuto kombinaciu. Vpredu Fat Alberta a vzadu NN. Nie je to ideal, ale kedze asfalt nepusti, tak je to prijatelnejsie ako FA.
01.02.2013 - 13:30:24
00
robia NN specialnu zmes na zadne koleso?dezen maju dobry len ci vydrz... FA robia specialne front - rear a ekonomicky aj pri mojich slabych 5000km ,tento rok by som chcel viac :) ,by som tie spominane misaky musel kupit 4 ks na sezonu po 30e a takto 1ks FA rear za 50e a je pokoj...

edit: ja som praveze prijemne prekvapeny ,cakal by som ze na tych zdvihoch a traktoroch to bude trapenie ale chodi to svizne -na rekreaciu staci, pokial nejdem v baliku s icemanom ,potom uz aj ziletkarom nedame pokoj ;)
01.02.2013 - 13:43:21
00
tak co viem, FA maju makksiu zmes, viac sa lepi
01.02.2013 - 13:52:18
00
ked uz takato tema .. mam dilemu na jar znovu skusit NN dopredu aj dozadu alebo ostanem vernim wild gripom .. pricom obe verzie maju iny dezen ako som jazdil doteraz
01.02.2013 - 14:06:56
00
No a jazdis kamenne zjazdy v 50kmh? Ak su to skutocne take drziaky ako tvrdis, tak nemam problem skusit nieco nove :)


sorry vsimol som si az teraz ,
ano jazdil,zosekal som to na zvaznici dole porubskou dolinou-blatnata ,su tam celkom sutre aj volne aj v podlozi, a pustal som to miestami medzi 40-50km/h
dobre zaberaju aj nahor na fatrane prve velke stupanie ponad durcinu po suchych volnych kamenoch mimo stopy som este predbiehal ...
tak v terene su isto aj lepsie drziaky od nich,ale zas zivotnost na asfalte...
len treba nie obycajnu zmes ale
http://www.cshop.sk/product/plast-schwalbe-fat-albert-rear-hs401-skl-26x225-57-559-cierna-skin-evo-s-skin-23049/ tu v popise chyba "triple nano" zmes ale asi to budu oni...
01.02.2013 - 14:51:46
00
Zecko ak sa mam vratit k zaciatku demolacie duse je este otazka ci nebol priemer duse uzky na hrubku plasta a preto prskol.
ja teraz zvazujem ci mam dat do plastov 42-622 dusu rozmeru 23/35-622 aby som nedopadol ako ty. nema niekto skusenost s vozenim uzsieho priemeru duse? gramy su gramy ale nerad by som aby to yeblo pri vacsej rychlosti.



Plášt bol schwalbe big betty 2,40 (62-559) a duša bola continental 1,9-2,50 (47/62-559

A doteraz to nebol problem , nebola tam dokonca ani zaplata
(a dost do d*blo , stlacil mi ten tlak bundu :D )


Naposledy upravil Zecko dňa 01.02.2013 - 15:33:40, celkovo upravené 1 krát.

01.02.2013 - 15:19:45
00
niekedy to praskne, keď je zle založený
edit: teda duša je zle založená
01.02.2013 - 15:33:39
00
Hm prakticky to moze byt ..nemyslim

Zrovna som menil plast a potom som to siel natlakovat

Ale rachlo to az polminuty potom co som to nafukal , nastastie som siel na pumpu len z kolesom
01.02.2013 - 15:35:05
00
Kvakob diky za info. A ake su siroke tie 2.25? Kazdy vyrobca to ma inak.
01.02.2013 - 16:38:57
00
akurat som sa vratil z vyjazdu, vzladom k podkladu (jemne ujazdeny, miestami v kolaji pustajuci sa sneh) som skoncil na tlakoch P-1,5, Z 1,8, plaste Fat albert, sice som sa miestami bal, ze sa vyzuju, ale podrzali. cvaknutie nehrozilo - vela snehu
ked som tu o nich cital, tak ja mozem povedat ze to s nimi nie je take strasne ani na asfalte, len musia byt nabombovane :D
01.02.2013 - 16:52:20
00
meral som teraz real nezatazene sirka 6cm +-kosinus ;)
01.02.2013 - 20:24:10
00
keyboard_arrow_up