Ktore?
Shimano XT 30% [ 13 ]
Avid Elixir R 70% [ 31 ]
Celkový počet hlasov : 44
takze aj ty si uz mal tu cest :-) Ked si vymenime s partakom biky, tak je to vcelku sranda. Moje The One maju zase dlhy chod paky a vybornu davkovatelnost. Pravy opak voci jeho XT.
18.03.2010 - 08:14:15
00
na shimanach sa to da pekne nastavit pri tlakovani, ale tiez to mam pekne na tvrdo nastavene.... rychlejsie reakcie brzdy pri zjazde :rock:
18.03.2010 - 08:28:01
00
daj prosim ta typ pri plneni, aby neboli take tvrde. Pred Formulami som mal Sainty a tie mali velmi prijemny chod. Odvzdusnovanie a plnenie jedna basen...
Nevidel som ako partak plni tie nove XT, tak neviem povedat ci to robi dobre. Predtym mal Hayesi a tie odvzdusnoval v pohode.
18.03.2010 - 08:40:16
00
Ja mám síce SLX, ale nezaznamenal som v zime (okolo -4 stupňov) žiadne tuhnutie... Netýkalo sa to tuhnutie len Shimano XT 08?
18.03.2010 - 08:40:31
00
tu nejde primarne o tuhnutie, ale velmi kratky chod paky. Sprava sa to ako by bolo v systeme vela oleja.
18.03.2010 - 08:42:01
00
daj prosim ta typ pri plneni, aby neboli take tvrde. Pred Formulami som mal Sainty a tie mali velmi prijemny chod. Odvzdusnovanie a plnenie jedna basen...
Nevidel som ako partak plni tie nove XT, tak neviem povedat ci to robi dobre. Predtym mal Hayesi a tie odvzdusnoval v pohode.


aby neboli XTcka take tvrde staci ked po odvzdusneni nechas otvorenu expanznu nadobku a piestiky zatlacis co najviac do strmena, samozrejme musis odsavat prebytocny olej ak ich chces tvrdsie staci do systemu dodat viac oleja cize musis viat vysunut piestiky
no a samozrejeme tvrdost regulujes aj sroubckou "Free Stroke" ale to je len na jemne doladenie
18.03.2010 - 09:07:14
00
myslim, ze tak to aj robi. Tak sa odvzdusnovali aj stare XT/Sainty - piestiky max. zatlacit, aby bola expanzka naplnena po okraj. Membranka potom vytlacila prebyt. oleja a stacilo len zalozit krytku.
Pri naplnani je "Free Stroke" v akej polohe? Uplne zaskrutkovana alebo povolena?
18.03.2010 - 09:31:20
00
romanx: vies porovnat Sainty a Formuly co mas teraz ?
18.03.2010 - 09:35:25
00
Formula top :y: . Aj ked sainty boli vo svojej dobe top brzdy, vyvoj nezastavime. Brzdna sila u The One je brutalna, pritom velmi dobre davkovatelna. Chod paky je charakterom iny ako u saintov. U tych bol chod paky kratsi a vyrazne citelny dotyk dosticiek s kotucom. U Formul je chod paky dlhsi a maju makksi nastup. Zase ale ked zahamujes na Formulach, okamzite sa zablokuje koleso. Treba sa s nimi naucit brzdit, pretoze hrozia nechcene polety. Aj so Saintami aj Formulami brzdim zasadne 1 prstom (na Saintoch pri dlhsom brzdeni som si sem tam vypomahal aj druhym prstom). Ale vyslovene 1 prstove brzdy su Formuly. U Saintov som parkrat zavaril brzdy-vadli. Formula je zda sa voci tomu imunna, aj ked v Alpach uz bolo citit slabe vadnutie brzdneho ucinku-ale stale to bolo na 1 prst.
U Formul ma vytocili povodne dosticky, pretoze vydrzali velmi malo. Jazdievam sintrovane, teraz budem robit pokusy s kevlarovymi a nejakymi speci semimetalikami. Som zvedavy... Sintrovane maju pomalsi nabeh, kym sa zohreju, ale potom drzia.
18.03.2010 - 10:01:50
00
daj prosim ta typ pri plneni, aby neboli take tvrde. Pred Formulami som mal Sainty a tie mali velmi prijemny chod. Odvzdusnovanie a plnenie jedna basen...
Nevidel som ako partak plni tie nove XT, tak neviem povedat ci to robi dobre. Predtym mal Hayesi a tie odvzdusnoval v pohode.

ja jazdim teraz saintya xt pakami starymi,ale pri tlakovani zhora paka postupne tvrdne a na vyhovujucom kroku som zavrel nadrzku , a zotali take...
18.03.2010 - 10:06:05
00
ja som stare Sainty tiez napustal a odvzdusnoval zhora cza expanzku. Chod paky som mal vzdy akuratny (pumpovanim podla navodu Shimana) ...Neviem mozno na tych novych XT je to trochu ine (nehral som sa s nimi), poslem mu vase postrehy a nech sa s tym popasuje.
18.03.2010 - 10:18:09
00
aspon som sa dozvedel na co je to cervene kolecko:) dnes sa skusim pohrat. mam xt ale na dualcontrol pakach, mohli byt trosku tvrdsie ale okrem mechanik som este nic ine nejazdil takze neviem porovnat. pri -10 ja chod paky vyrazne skrati, po par metrovom brzdeni sa vsak zohreju a je to lepsie.
18.03.2010 - 10:27:21
00
Pri naplnani je "Free Stroke" v akej polohe? Uplne zaskrutkovana alebo povolena?


tiez som nad tym dumal ale ja som ju pri nadstavovani uplne zaskrutkoval
neviem co presne ta skutka robi, jedine co som si vsimol ze pri povolovani a zatahovani sa posuva piestik v brzdovej packej, ale ci to ma aj nejaky ucinok na objem v systeme to fakt neviem
18.03.2010 - 11:16:06
00
oukej asi zoberem EIXIRY ale ak by niekto ale vedel o nejakych minusoch necham si poradit.
21.03.2010 - 17:48:12
00
OK takze som rozhodnuty dakujem vsetkym za svoje skusenosti a postrehy potom neskuor napisem nieco o nich z vlastnej skusenosti ;)
14.04.2010 - 18:48:56
00
keyboard_arrow_up