- Najčastejšie býva zvyčajne gufero jedno s dvomi britmi a pružinkami (jeden brit von a jeden dnu). Pod ním býva molitánový krúžok, ktorý má držať
olej na podmazanie samotného gufera.
- Potom majú niektoré
vidlice (RS, Suntour a Marzocchi) pod týmto obojstranným guferom ešte jedno len s jedným britom, ktorý drží olej vo vnútri (tento prípad).
- Čo sa týka EFS gufér, tak je tam jedno vnútorné s jedným britom, molitán. krúžok a vonkajšia prachovka, ktorá tesní len jedným smerom.
Platí však pravidlo, čím viac gufér, tým väčšie trenie a horší odtrh (ak neberieme extrémy). Toto si však veľa ľudí neuvedomuje... napr. výmenou klasických sivých gufér RS resp. čiernych Fox za EFS sa rozpoznateľne zhorší citlivosť vidlice. Neoriginálne gufera som zatiaľ ešte neskúšal, možno niekedy.
Čo sa týka oleja, hlavne nech je tlmičový. Dlho som používal Shell (tak cc 10 litrov?) a nebol problém, teraz som prešiel na Repsol a vyzerá, že bude lepší.