Caute. Vopred sa ospravedlnujem ak tu tato tema uz existuje... uz dlhsie zvazujem vymenit svoju mechaniku XX1 za AXS no chcel by som od Vas co ju vlastnite par skusenosti/dokazov ze sa to za tych 800e fakt vyplati... Lebo mat iba o jeden bowden menej za 800e to sa mi fakt nechce... V com je to AXS tak brutalne? Dikes
16.05.2021 - 16:30:59
00
https://youtu.be/ClmO1s74KlE
16.05.2021 - 16:36:14
00
Vyhody axs su vseobecne zname. V podstate ide hlavne o to, ci si ochotny akceptovat cenu. Ak nie, klasicka x01 allebo xx1 su tiez ok.
16.05.2021 - 23:19:45
00
Ak ide o wireless (bezbowdenovo), tak mozes pocitat 590e uz je tu GXko, ked pozeram bike-compoentns tak 388+156+46e, ale musis odpocitat cenu klasickeho radenia/prehazky , co je asi 130e , plus-minus .. teda za tuto moznost zaplatis naviac okolo 460e. Jedna z vyhod (neviem ale ci plati aj pre GX, alebo len vyssie modely, ale asi ano) je kratsia klietka. Pokial mas k tomu aj reverb teleskop, nemas presmyk, tak to cele vyzera velmi lakavo.
17.05.2021 - 12:03:02
00
Určite to za tie peniaze nestojí ale aj tak som to vymenil za ASX. ? lebo som to chcel. Ale neľutujem. Radi to skvele. Zvuk radenia ako zo sci-fi. ?. Mam aj sedlovku ASX tak ak by došla baterka na saltri prehodím zo sedlovky. Ale to nepredpokladám. Najazdím také dlhé výjazdy.
17.05.2021 - 12:23:01
00
Inak nabijat to ide (dostal som info) aj z powerbanky, len treba mat kolisku. Da sa to radenie, ak by bolo treba manualne prestavit na nejaky prevod , ked dojde baterka ? Napr. niekedy kaslat na radenie, teleskop treba riesit :D .. ten sa da tiez manualne niekam prenastavit ? Ked dojdu up;lne baterie, tak ak by to slo rucne, bolo by to uplne ze super.
17.05.2021 - 13:21:59
00
Upozorni ta to dostatocne vcas nez umrie baterka, na gravely v zime som s tym supal daleko cez 1000km na baterku. Ku koncu ti este aj pocitac napise ze uz mas slabu baterku, ale to som stale este presiel v pohode 100km bez vybitia.
17.05.2021 - 13:26:14
00
Ale tak otazka neznela, ci ta upozornuje :D .. to uz mi nepomoze :). O.i. sa ti moze stat, ze sa ti jednoducho pokazi. S klasickou prehazkou si poradis. S teleskopkou za urcitych okolnosti tiez.
Inak pocul som, ze vydrzi dost dobre .. oficialny udaj je tusim(?) 20h (cas)radenia, cize najazd by mal byt asi dost dlhy.
17.05.2021 - 13:32:19
00
Vidis a presne preto som mal na bikepackingove preteky predtym di2, teraz AXS kvoli lepsiemu rozahu. Vsetko funuguje stale ako ma a jedine co pri AXS mujsim riesit je ze pocas streky nabijem baterku s di2 som maval cez 4000km na nabitie. Funguje to odzaciatku dokonca rovnako a jedine retaz namazat musim.
17.05.2021 - 13:38:09
00
whitetiger napísal:
Určite to za tie peniaze nestojí ale aj tak som to vymenil za ASX. ? lebo som to chcel. Ale neľutujem. Radi to skvele. Zvuk radenia ako zo sci-fi. ?. Mam aj sedlovku ASX tak ak by došla baterka na saltri prehodím zo sedlovky. Ale to nepredpokladám. Najazdím také dlhé výjazdy.

A predstav si, ako dobre funguje aj AXS radenie.
17.05.2021 - 20:36:45
00
Viem. Mám ho.
18.05.2021 - 07:58:30
00
Písal si, že máš ASX, a to je auto Mitsubishi ASX, preto som ti spomenul AXS.
18.05.2021 - 08:06:45
00
🤗 písmenká sa poplietli. 😁
18.05.2021 - 08:12:07
00
Dnes maly test SRAM AXS /zadna prehazka/ double. Radenie co sa tyka preradenie spickove, min. na urovni uplne top vyladeneho radenie klasickeho, s tym, ze packa je kratucka, tak radit sa da rychlo a nevadi, ze nejde na jedenkrat preradit o viac, je to dost rychle. Result = smrt bowdenom :D /nenavidim vyliezajuce draty z bowdenu a vrzgajuce nokony/.
Vydrz .. neviem zatial.
Problemy.No, nejake som nasiel /vzdialenost kladky od zeme neriesim, to je u 1x12 asi default, AXS ma 9cm , miesto asi 13cm klasiky, Shimano SGS asi 9.5cm axle/.
Tak .. hned prvy problem. Radenie je intuitivne opacne .. tak ako inverzne shimano. Mozno sa to da prehodit, nepatral som zatial, appku som neskusal.
Dalej .. hluk kladiek.Neviem ci je to vlastnost 12sp systemu, ale huci to pri slapani furt. Vadi to dost :( Jedine co chcem pocut je svist vetra a pneumatik .
Dalej .. po naladeni radenie, ktore fungovalo, som zhodil koleso (zmena plastu) a nahodil. A uz to neradilo. Znovu som to nastavil. Pri jazdeni som skusil prehodit retaz cez napinak /to radenie trochu rozhodilo/ ale navrat spat uz radenie nedalo do poriadku. Bolo rozhodene. Az po druhom rucnom pomixovani ramienkom to zacalo fungovat. Toto mi pride dost divne, ale zatial som nikde nepatral po dovode. Neviem ci si nieco pamata elektronika, alebo je problem v ramienku.
Prehazka vytrca kusok z ramu, oproti shimanu je to horsie. Ale myslim , ze menej ako starsie verzie SRAMu.
Prvotne pocity z tejto hracky su ale pozitivne :).Este tak AXS presmyk a AXS teleskop (s offsetom) a parada :D /test bol s 11sp shimano kazetou a retazou/
02.10.2021 - 19:29:33
10
V apke Axis si môžeš nastaviť radenie. Nie len ktoré tlačidlo bude radiť ktorým smerom, ale aj počet prevodov, o koľko ti to podržaním tlačidla prehodí. Buď iba o dva, alebo o tri, alebo pokiaľ držíš tak po celej kazete. Na Garmine si môžeš cez apku nastaviť zobrazovanie zaradeného pastorku, alebo prevodového pomeru.
Ja pri výmene kolesa nemám problém, že by bolo potrebné systém opäť ladiť. Všetko funguje ako pred demontážou kolesa. Elektronické radenie ma však až tak neohúrilo. Je to také "neosobné". Stlačíš tlačidlo a ono to tam padne. Dnes som bola na tréningu Hornonitrianskej Enduro série na mechanike XTR a užívala som si ten pocit stlačenia mechanickej páčky. Možno som divná, ale fakt som si tú mechaniku užívala. Na druhej strane sa teším až začnem montovať novú Dura Ace. Na ceste mi elektrika nevadí :)
02.10.2021 - 19:43:59
02
keyboard_arrow_up