k danej teme... ak spalky a celuste... jedine a VYLUCNE hlinik. Karbon svojim zlozenim NIE JE VHODNY a urceny na tepelne namahanie vznikajuc pri brzdeni. Zivice, ktore su pojivom vlakien nech su akokolvek vysokoteplotne (o com radi presviedcaju vyrobcovia) stale je to malo. A dosiahnut tepelenu odolnost na karbone znamena pomerne zlozite vypekanie, kedy musi byt dodrzany presny sled roznych teplot po rozny cas. A silno pochybujem ze by niektory vyrobca mal cas na takuto niekolko hodinovu procedure navyse. Akonahle
rafik vytvrdne, ide tam druhy, lebo vyhrevanie stoji cas a energie... (aj keby si ten cas nasiel, stale dosiahne odolnost nieco okolo 170 stupnov). Dokonca sa vyraba aj taka hlupost akou je karbonovy kotuc... mozu sice tvrdit ake uzasne vyrobne postupy maju, stale to je, a stale bude nevhodny material...
LMS..ta kombinacia hlinik karbon neznamena ze je hlinik potiahnuty karbonom ako pises. Vo vacsine pripadov je to cisto karbonovy profil, na ktorom je hore nalepeny/zalamonivany tenky hlinikovy profil v tvare "U", ktoreho ramena tvoria brzdnu plochu