kupil som si tuto vidlu, a potreboval by som poradit..
1.je nastavena na 150mm no chcem ju dat na 130, viem ako sa to robi, len neviem ako sa mam dostat dovnutra, ako ju rozobrat, ako zacat? naco si dat pozor?
2.chcel by som vymenit aj olej, aky by bol najlepsi? je v nich nejaky rozdiel?
3.obe nohy sa daju dofukat vzduchom, je na to treba specialnu pumpu? ci sa to moze robit aj klasickou pumpou, kedze je tam ventil podobny autoventilu
04.04.2008 - 10:23:28
00
3.obe nohy sa daju dofukat vzduchom, je na to treba specialnu pumpu? ci sa to moze robit aj klasickou pumpou, kedze je tam ventil podobny autoventilu


Nato potrebujes specialnu pumpu...obycajnou by si to nenafukal.
04.04.2008 - 10:34:00
00
http://www.bicykle.sk/marzocchi2006/red ... 005_en.pdf,
ty to musis spravit naopak
04.04.2008 - 11:12:07
00
http://www.bicykle.sk/marzocchi2006/redukcia_zdvihu/z1fr3130to150my2005_en.pdf,
ty to musis spravit naopak

to viem, len neviem ako sa k tomu dostat, teda ako ju mam rozobrat..
04.04.2008 - 12:15:27
00
[quote=""]kupil som si tuto vidlu, a potreboval by som poradit..
1.je nastavena na 150mm no chcem ju dat na 130, viem ako sa to robi, len neviem ako sa mam dostat dovnutra, ako ju rozobrat, ako zacat?

Tak vieš ako sa to robí alebo nevieš? hehe
Odborný servis bude pre Teba to najlepšie čo môžeš spraviť.


Naposledy upravil Turbi dňa 04.04.2008 - 12:24:49, celkovo upravené 1 krát.

04.04.2008 - 12:23:18
00
Z dola je tusim 14 gola, ale u vacsiny bomberov musi mat ta gola tenke steny, lebo ju tam nedostanes. Povolis, vytiahnes nohy von, olej vylejes na koberec :) . Ten kit na znizenie zdvihu mas? Lebo nebude sucastou vidlice. Olej kupis aj na pumpe. Klasicky motorkovy fork oil. Dal by som 7.5W, ale nic sa nestane ked das 5W. 10W sa mi zda moc. Inac moze tam ist aj Madit OT HP32. Vyskusane dlhodobo..
Napriek tomu vsetkemu ti odporucam, zaniest to niekomu, kto bude vediet co robi, lebo si narobis viac skody ako uzitku..
04.04.2008 - 12:23:52
00
Tak vieš ako sa to robí alebo nevieš? hehe
Odborný servis bude pre Teba to najlepšie čo môžeš spraviť.

viem co spravit aby som zmenil zdvih, ale nie ako sa dostat do vnutra vidli, rozobrat ju

..Ten kit na znizenie zdvihu mas? Lebo nebude sucastou vidlice..

kit na znizenie zdvihu? som myslel, ze len prehodim tie podlozky, ci nie?
04.04.2008 - 12:26:22
00
Vlastne asi ano. Vyzera to, ze len prehodis zhora dole..
04.04.2008 - 12:31:11
00
k tomu oleju.. aky je medzi nimi rozdiel? len v tom, ze cim redsi, tym je vidla maksia?
04.04.2008 - 12:54:13
00
Hlavny vplyv na tvrdost vidlice ma pruzina. Co sa oleja tyka, cim mensie cislo, tym redsi. Ked vidlicu zatlacis, ten olej musi niekadial pretekat a ked je redsi, samozrejme to musi ist troska lahsie. Vidlici to skor pomoze v citlivosti. Taktiez vyskusane :) 8)
04.04.2008 - 13:04:45
00
takze redsi olej(napr 5W) ked chcem aby bola citliva, hej? ale do hory je asi lepsi hustejsi olej, nie?
04.04.2008 - 13:15:29
00
keyboard_arrow_up