caute, mam problem ze sa mi v negativnej komore zachytava vzudch. Samozrejme viem o "chybe" na zvduchovom pieste kde davaju od vyroby vela vazeliny a upchava to port medzi negativnou a pozitivnou komorou, vidlu som rozobral vazelinu vytrel, vyrovnavanie tlaku medzi komorami funguje ale len chvilu par dni jazdenia, potom sa mi opat stane ze mi uvazni vzduch v negativnej komore. Ako rychlu "opravu" robim to, ze vykrutim ventil na korunke a taham vidlicu do uplne vysunutej polohy, pri tomto vidlica zasyci a vzduch sa dostane von cez port. Vidlica je v podstate nova takze opotrebovane tesnenie by to nemalo byt.

Stretol sa s tymto niekto? Chcel by som aby mi vidlica fungovala stale na 100% bez potreby stale dostavat vzudch von.
20.02.2019 - 11:26:38
00
Ak je to ta nova/novsia Yari s DebonAir zvacsenou neg. komorou, tak je normalne ze ti to spapa trochu zdvyhu. Tj ze je vidla aj v nezatazenom stave trochu zanorena.
Technicky to nevadi, pretoze SAG si vies nastavit rovnaky ;)
20.02.2019 - 12:35:48
00
ano je to nova s debonairom. Zanorena nie je, ide mi skor o to ze v negativnej komore je vacsi tlak ako v pozitivnej po nejakom case jazdenia. Cize ten chod nie je potom taky aky by mal byt, ked ten tlak z negtivky dostanem von tak vidlica je citlivejsia, lepsie drzi dvih a nezanara sa tak pri brzdeni, no nebavi ma to robit kazdy treti den.
20.02.2019 - 13:11:01
00
S vyssim tlakom v negativke by mala byt vidlica citlivejsia, minimalne odtrh by mal byt mensi.
20.02.2019 - 13:19:00
00
Nemali by byt tlaky v oboch komorach rovnake ked je vidlica pokoji? Ked vidlicu fukam tak by sa mali tlaky v komorach automaticky vyrovnavat, alebo sa mylim?
20.02.2019 - 13:21:47
00
Tlaky by sa mali vyrovnat, pri fukani sa doporucuje par krat prepruzit, aby sa vyrovnaniu tlakov pomohlo. Skor som narazal na to, ako popisujes, ze je vidlica citlivejsia pri vyrovnanych tlakoch. Uz stare dual air vidlice sa zvycajne fukali na vyssi tlak v negativke, aby mali vyssiu pociatocnu citlivost.
20.02.2019 - 13:27:53
00
Ano urcite je citlivejsie a lepsie drzi vzduch ako ked je podtlak v negativnej komore a taha vidlicu dole. Jednoducho to nefunguje tak ako by to malo fungovat (tlaky maju byt vyrovnane) a rad aby som to vyriesil a mal s tym pokoj. A celkom ma aj zaujima ze co to sposobuje ked vyrovnavaci port je vycisteny takze vyrovnaniu tlakov nic nebrani.
20.02.2019 - 13:35:36
00
Vzduch do negativky sa ti moze dostavat len zo spodnych noh alebo okolo piestu. Skontrolovat a namazat tieto tesnenia a malo by to byt OK.
20.02.2019 - 13:39:48
01
je mozne ze som tu vazelinu vytrel az moc a je tam teraz toho malo na tesneniach. Diky za tip skusim to premazat
20.02.2019 - 14:09:47
00
Nejak mi to nedava zmysel. Pozitivna a negativna komora sa vyrovnavaju pri kazdom prepruzeni a naslednom vrateni do plneho zdvihu, ale len v jednom mieste .. tj stale rovnakym pomerom ktory je v + aj - komorach spolu.Cize aj keby sa ti nacucaval vzduch pocas preruzenia z + do - komory, tak pri naslednom navrate by sa mali tlaky zase vyrovnat do povodneho stavu. Si si teda isty, ze v klude ju mas na plno roztiahnutu do plneho zdvihu? Odporucam zmerat. Po tej zmene namerias iny tlak v + komore?
Pretoze mne to dava zmysel len ak by pocas prepruzenia prebehlo tolko vzduchu z + do - komory, ze by to branilo vidle roztiahnut sa na 100%. Kedze ten vyrovnavaci port je tesne pred plnym zdvihom.
21.02.2019 - 12:44:06
00
Tusim niekde niekto raz pisal, ze si zamazal vazelinou ten vyrovnavaci port a nejaky problem (asi tento) z toho mal. Ale mozno si zle pamatam.
21.02.2019 - 15:01:20
00
Ked bola nova tak mala v pokoji sag 15% ale to bolo sposobene tym zavazelinovanim portom, teda sa komory nemohli vyrovnat a bol spraveny podtlak takze ju tahalo do zdvihu, to som ale hned prvy den opravil. Teraz ked je v klude ma zdvih taky ako ma byt, no ked z nej vypustim vzduch tak ju vtiahne do 80% zdvihu, pricom by mala ale ostat uplne vysunuta pretoze v pokoji by mal byt piest presne na tom porte a vypustat by sa mal tlak aj z + tak aj - komory zaroven, aspon tak tomu chapem. Mam z toho taky pocit ze pocas jazdenia sa to nie uplne vyvazuje a nejakym sposobom je v - komore vyssi tlak. Ked meriam tlak tak nameriam priblizne rovnaky, ale rozdiel v chode po tyzdni jazdenia a potom co vypustim ten uvazneny tlak v negativnej komore je citeleny aj ked tlaky v pozitivnej su priblizne rovnake.
21.02.2019 - 20:57:21
00
keyboard_arrow_up