zero carbon sú myslím model 2015
21.08.2014 - 11:56:56
00
zero carbon sú myslím model 2015
21.08.2014 - 11:58:18
00
Ano, 2015 (aj Racing Nite), neponahlam sa. Btw, v UK som ich uz nasiel v predaji.
21.08.2014 - 12:20:08
00
dať do ráfov pásku, keď jediný otvor je len na ventil ?
22.08.2014 - 23:29:57
00
A načo by bola?
23.08.2014 - 00:53:49
00
Ja som aj videl ten ráfik ako dopadol...
Máš u mňa malé bezvýznamné plus, že si sa rozhodol pre galuskové karbóny :y:


Tomas mna by zaujimalo to o tom karbonovom plastovom rafiku viac. Ak je to take nebezpecne preco sa to vobec vyraba a predava?
02.09.2014 - 19:58:26
00
Lebo su lahke v porovnani so zliatinami hlinika, co sa prejavi hlavne pri vysokych profiloch. Rozne karbonove rafky rozne dobre brzdia, niektore celkom dobre aj za mokra (ZIPP, Xentis, Fulcrum, DT Swiss - http://www.xentis.com/wp-content/uploads/2011/11/Maximalkraft_EN.jpg). Z tohto dovodu by som si cestne rafky z Aliexpressu nekupil.
02.09.2014 - 20:44:14
01
peterg ale ja som riesil otazku nevhodnosti karbonovych kolies pre plášťové prevedenie
02.09.2014 - 20:47:12
00
Ved so Ti fakticky odpovedal - problem je pri brzdeni. Plastovy profil rafku je oproti galuskovemu otvoreny a brzdove plochy su naviac zvnutra namahane tlakom vzduchu v plasti. Karbon ma zly odvod tepla a vie sa prehriat pri intenzivnom a/alebo suvislom brzdeni. Vysledkom moze byt a/ delaminacia rafku pri zvyseni teploty nad Tg (glass transition), b/ zvysenie tlaku v pneu na taku mieru, ze sposobi prasknutie duse a/alebo zbortenie oslabenej steny rafku. Dosledky si vie kazdy predstavit. Galuskovy rafik vdaka uzavretemu profilu takto namahany nie, ale tiez hrozi odlepenie galusky pre prehriati. Takto aspon v skratke...
02.09.2014 - 21:01:56
00
No vidis, ze to vies vysvetlit ked sa ti chce :)
02.09.2014 - 21:05:42
00
To vobec nie je tym, ci sa mi chce, ale ako si sa (zle ;) ) spytal :)
02.09.2014 - 21:22:23
00
Presne tak ako praví kolega. Proste sa to preborilo. Aj galuskové karbóny keď chytíš po intenzívnejšom brzdení, budeš cítiť aké sú horúce. A predstav si to isté pri plášťových, kde je tá brzdná plocha namáhaná oveľa viac kvôli profilu ráfiku. Nevydržalo to tú teplotu a doslova sa to začalo krútiť (zvlnila sa brzdná plocha) a začalo trhať vrstvy karbónu.
03.09.2014 - 20:51:05
00
Ake kolesa/rafky to boli? Ako si brzdil? Kolko vazis? Dost dolezite otazky...
03.09.2014 - 21:46:31
00
Máte niekto skúsenosti s týmito kolesami http://www.suncycle.sk/sk/produkt/zapletane-kolesa-shimano-wh-r501-30/5062 ?
06.09.2014 - 17:50:23
00
Strasne tazke, ale za tu cenu..m
06.09.2014 - 19:52:42
00
keyboard_arrow_up