Je to kombinácia dĺžky zadnej stavby a hlavového uhla, pričom hlavový uhol urobí väčšiu zmenu ako nejaké milimetre zadnej stavby.
Menej tuhý je preto, lebo očividne sa zameriava viac na hmotnosť. Aj keď pozerám, že toto nie je tá najviac gramárska verzia, v popise rámu chýba "super" a má hliníkovú zadnú stavbu... Lebo zatiaľ sú dostupné merania tuhosti len tej najvyššej verzie pokiaľ viem, tam to nedopadlo nejako extra ale zase hmotnosť bola super (pod 2kg).
Značky majú výhodné a nevýhodné modely, tieto nové LP Zesty vyzerajú zaujímavo a po nejakej tej 10-15% zľave z cenníkovej ceny (takú dostaneš hádam všade) budú cenovo na tom dobre.
Oba budú skôr tank, je ťažké rozhodnúť ktorý bude naj, ak máš vyššiu hmotnosť tak ten so 140mm zdvihom poteší mohutnejšou vidlicou. Ak máš rád jednoduchší pohon, tak tiež v základe dvojprevodník poteší. Len tie
plášte budú pomalšie a pre väčšiu univerzálnosť by sa hodilo ich zmeniť (alebo zadný dať dopredu a dozadu kúpiť nejaký rýchlejší).