samozrejme ,o tom som hovoril aj predtým. Každému sadne iný systém a každý má rád iné jazdenie :) takže bude asi najlepšie sa vrátiť k téme a zodpovedať otázku,či sa to môže dokašlať viac ako starý systém. Podla mňa osobne nie,ale až tak sa zase nevyznám...
03.03.2013 - 20:06:17
00
Hej, to mas pravdu, dokonca aj mne pred rokom vyhovovalo uplne ine nastavenie ako dnes. Co sa tyka ctd, nemyslim si, ze tam bude viac problemov ako obvykle.
03.03.2013 - 20:12:00
00
A co tak nieco taketo?
http://www.transitionbikes.com/2013/Bikes_TransAM26.cfm
Nemusis riesit tlmic, pilujes techniku a mas bezprostredny kontakt s chodnikom :)
A ked z neho zlezies, sa ti ulavi!
03.03.2013 - 21:39:24
00
:o tak to je jeden z naj HT aké som kedy videl....
03.03.2013 - 21:48:54
00
nad ht som i ja rozmyslal, konkretne nad http://dirt.mpora.com/news/limited-edition-production-prive-shan-hardtail.html
03.03.2013 - 22:26:56
00
ja uz len cakam kedy pride nejaky renomovany vyrobca motocyklov a ohlasi novy enduro model motorky s pevnou zadnou stavbou a bude tvrdit ake to je dobre na pilovanie techniky atd... proste je to len dalsi fake ktory sa zrodil v hlave marketerov ktori si myslia ze zaplnia dieru na trhu a najde sa dost somarov co im to zbastia a kupia to. Netvrdim ze to nie je pouzitelne ale vyzaduje si to pekne hupave, tocive, skakave traily s dobre postavenymi skokmi a co najhladsim povrchom aby ten zadok nemusel nic zehltit... a teraz si povedzme pravdu, kde take su ?
04.03.2013 - 10:45:02
00
Keby to zakladateľa témy zaujímalo..

Prišiel mi mail z Transalp, model AM 6.0 + pevná zadná os + brzdy SH SLX + doprava = 1868€.
Pevná os zadná bude od polovice mája.
04.03.2013 - 16:19:55
00
ja uz len cakam kedy pride nejaky renomovany vyrobca motocyklov a ohlasi novy enduro model motorky s pevnou zadnou stavbou a bude tvrdit ake to je dobre na pilovanie techniky atd... proste je to len dalsi fake ktory sa zrodil v hlave marketerov ktori si myslia ze zaplnia dieru na trhu a najde sa dost somarov co im to zbastia a kupia to. Netvrdim ze to nie je pouzitelne ale vyzaduje si to pekne hupave, tocive, skakave traily s dobre postavenymi skokmi a co najhladsim povrchom aby ten zadok nemusel nic zehltit... a teraz si povedzme pravdu, kde take su ?

Tiez myslim. HTcko len na XC max. AM. Pri vyssich zdvihoch je to slepa cesta vyvoja, resp jasny marketing.
04.03.2013 - 18:32:52
00
celé to "naučiš sa na HT" je pravda,ale patrí do iba do XC/Trail. Tam je to logické presunitie za z HT kde sa človek naučí základy a techniku na full a na tom potom posúva svoje jazdenie. Vo vyšších zdvihoch to ale nejak extra nefunguje....

Ale treba sa pozrieť na Whistler komunitu a podobne. Tam sa HTčka ani neriešia,a ak áno,tak je to kvôli feelingu a "starým časom" :)
04.03.2013 - 18:44:54
00
a ako dopadol výber bajku?
04.03.2013 - 19:04:11
00
nechcel som startovat ziadny flame, iba som bol zvedavy, ci vyberajuci o takej moznosti neuvazuje.
ked mas obmedzeny rozpocet, a nechces ist do jazdenky, HT by bola moznost aspon pre mna :)
04.03.2013 - 20:38:59
00
chrinik a ty by si menil fullko za HT? :D :D :D

Podla mna moc sa toho nenavybera medzi Canyon, Radon, Transalp. Ja by som siel do Strive ma 34mm foxu (radon, transalp 32mm), SRAM Type2 prehozka (podobny system jak Shadow+), pevne osky vpredu aj vzadu a k tomu aj teleskopicku sedlovku. Zvysok ked sa rozmlati tak sa vymeni ;)
04.03.2013 - 23:19:46
00
Ahojte..takze HT urcite nie, mam operovane koleno cize supy a vibracie zo zadnej stavby HT si rad odpustim a na AM detto.
Transalp Signature AM II - ano mam tiez naceneny setup s Magurou+Slx/Xt 2x10, teleskop, 142QR.. ale ten ram ma odradza, pride mi viac trail bike ako AM/EN, detto ked je aj na 120mm verzii..opravte ma ak sa mylim.

K Propain TYEE 1 - co hovorite na setup? Tlmenie(Lyrik RC,Monarch R HV),kolesa,zadna stavba..?

Prílohy:

601953_10151500692039819_1511882482_n.jpg
601953_10151500692039819_1511882482_n.jpg 61.25 KiB thumb_up0thumb_down

08.03.2013 - 21:02:06
00
Keď si ho už kúpiš tak sem hod fotky potom :-)
08.03.2013 - 22:54:38
00
propain nepoznam, ale z tej fotky mam dve vyhrady - umiestnenie tlmica, kde je vystaveny blatu zo zadneho kolesa a s tym spojene vyssie naroky na udrzbu, a uhol sedlovej trubky, v pripade pouzitia teleskopu znova problem a bez ohľadu na typ sedlovky, pri tomto style jadenia sedlo casto putuje hore-dole, v tomto pripade aj dopredu-dozadu
09.03.2013 - 08:44:04
00
keyboard_arrow_up