Zdravím,

som tu nový a aj bike plánujem nový. Ako tak čítam, väčšinou ste tu náročnejší a skúsený. Neverím totiž predavačom v obchodoch, ktorý mi doporučia ten, na ktorý ukážem, len aby predali.
Preto chcem požiadať o radu Vás.

Som začiatočník a nechcem dať za bike viac ako 200 Eur, lebo aj tak sa obávam že ho ukradnú.
Už dlho som na žiadnom nesedel, no naposledy to bol asi 10 ročný horsky bike Shimano. Chcem na novom cítiť rozdiel, tých 10 rokov vývoja. Nie som náročný, ale nech je pohodlný, svižný, spoľahlivý. Predná vidlica odpružená

Jazdiť budem po poľných cestách a spevnených cyklotrasách. Možno by mohol byť aj Cross, ale obávam sa, aby sa nezničil mimo cesty (žiadne kopce, hory ani túry neplánujem).

Zaujal ma napr.:
http://www.olpran.cz/produkt/cyklo-horska-jizdni-kola/497-horske-kolo-olpran-hercules-disc-mtb.html?L=1
Mám ponuku za zaujímavých 126 Eur.

alebo nejaký ISTER:
http://www.bikefun.sk/mtb-horske-bicykle-mtb-ister-ceny-cat-3_61.html
Napr. Epic 5

Nechám si poradiť, za čo sa oplatí priplatiť, a čo naopak nevyužijem. Kľudne doporučte akúkoľvek značku. Ja nemám prehľad :oops:
04.05.2009 - 12:49:20
00
.. Chcem na novom cítiť rozdiel, tých 10 rokov vývoja...

Svojim vyberom kracas opacnym smerom. Tvoj argumet na neinvestovanie viac je smiesny.
04.05.2009 - 12:58:20
00
myslim ze 200€ za novy bajk su zbytocne vyhodene paniaze, ak chces nieco spolahlive ako pises tak dosetri aspon dalsich 150 - 200€
04.05.2009 - 12:59:04
00
Presne týchto argumentov som sa obával. Vazne nechcem dat viac ako 200 Eur. Su pre mna v zivote aj dolezitejsie veci ako bike. Chcem to na vikendove jazdenie, aby nebola nuda.
A mame v bytovke spolocnu kocikaren pre 6 bytov, takze vazne drahsi nemozem kupit.

Ak by ste mali z niecoho ubrat, ktorym smerom by to malo byt ? Skuste dat typ na konkretny bike, chapem ze to je pre Vas tazke v tejto kategorii.
Ten Olpran stoji 6500 Kč, na slovensku majú akciu 126 Eur, to je skoro 50% zľava.
04.05.2009 - 13:24:02
00