nejaké extra žehlenie nerovností nečakaj, je to žiletka, tak ťa to slušne vytrase vždy, hlavne na slovenských cestách (ale to asi vieš, keďže jednu vlastníš). Ak si veľkostne "tabuľkovo" na hrane, tak vždy sa to dá doriešiť dĺžkou predstavca, resp. predozadným nastavením posedu, ale Lko by malo sadnúť ako uliate takisto ako pri Nerve. Skok v sade to bude určite brutálny. Sám som prechádzal zo Sory, síce len na Ultegru, ale už by som to naspäť nemenil. To vylepšenie v radení je úžasné. Pri Sore som po cca 1,5-2tis km od servisovania cítil, že
prehadzovačka je rozľadená a bolo nutné doťahovať/povolovať, pri Ultegre nájazd vyše 6tis km a zatiaľ nebolo treba absolútne nič robiť a šlape ako hodinky. Je na len na tebe, či chceš investovať aj vyššiu sumu do biku, ktorý je len ako doplnok. Na druhej strane to budú podľa mňa veľmi dobre investované peniaze.