skor napis samozrejme niekde kde to nebude velmi zavadzat : ak chcet kvalitnejsiu farbu , lak , prosime nanovo to prestriekat :-)

uz ked sme u toho striekania kolko by to asi vyslo , dat farbu dole az na ram a nahodit tento krat vsetko tak ako to ma byt , cize zaklad + qual. farba a lak ?


Naposledy upravil janosik dňa 29.11.2008 - 11:36:42, celkovo upravené 1 krát.

29.11.2008 - 03:06:18
00
Za tu cenu to prezijem. A za 2 roky to dam mozno prestriekat.

Ale opäť musím vyzdvihnúť maximálne ústretové a seriózne jednanie zo strany Kubica Sportu. Rám mi vymenia za nový kus, nemusel som platiť poštovné - poslali pre to kuriéra a teraz mi ho pošlú kuriérom so sobotným doručením.
29.11.2008 - 08:23:54
00
čiže na Haibiky sa bude lepiť " NEKÝCHAŤ" ? :D


a potom ešte NODOTÝKAŤ a už vôbec NIE JAZDIŤ :-)
29.11.2008 - 09:53:59
00
hosi mozno ste prehliadli moju skromnu otazocku , skusim este raz .....

neviete kto a kde by mi mohol zodpovedne urobil dobru farbu aj lak na ten moj hai bike ram aby ta farba vydrzala aj nejaku tu zimu popripade mechanicky oter ?
29.11.2008 - 16:07:09
00
každy slušný autolakovač.... napríklad
04.12.2008 - 12:18:10
00
janosik: ved mas novy bike, a uz chces menit ram / davat ho lakovat... ved kluuud :D jazdi na tom aspon rok a potom spekuluj.
04.12.2008 - 17:03:59
00
Turbi dobre pise... hehe (chyba Ti to tam tak som si dovolill...) :mrgreen:
hlinikove zliatiny na vzduchu iba povrchovo oxiduju (hlbkovej korozie sa bat netreba) a toto naozaj vyzera ze dakto si nedal tu namahu poriadne pripravit ram pred lakovanim...

By si sa divil, ako sa niektore doslova rozsypavaju... hlavne s prisadami magnezia

Al-Si-Cu-Mg zliatiny sa vyznačujú výbornou oteruvzdornosťou, malou teplotnou rozťažnosťou, vysokou tepelnou vodivosťou a dobrými mechanickými vlastnosťami pri zvýšených teplotách. Majú však nízku odolnosť voči korózii, malú ťažnosť a zlú obrobiteľnosť. Typickou je zliatina AA 390.0 (16 - 18 % Si; 4 - 5 % Cu; 0,45 - 0,65 % Mg; max 1,3 % Fe).
06.12.2008 - 15:24:40
00
Luho myslim ze hovorime o beznych zliatinach na baze Al (7005, 7020, 6061, ....) , ktore sa pouzivaju v bikovom priemysle a tam by malo platit to co som napisal... horcik a jeho zliatiny je samozrejme ina vec bo to je svina co koroduje medzikrystalicky, ale o nom tu rec nebola. tahat sem material z ktoreho sa leju bloky motora je tu uz trochu OT...


Naposledy upravil DI2F4Y dňa 06.12.2008 - 15:52:31, celkovo upravené 1 krát.

06.12.2008 - 15:48:13
00
Kazdy kov oxiduje aj hlinnik akurat pri oceli sa to nazyva korozia - robim v praci s kyselinami a takmer vsetko tam mame zoxidovane keby som si v labaku zabudol na noc telefon tak rano je po nom :D
06.12.2008 - 15:50:47
00
hej a ked das zlato do lucavky ta je tiez po nom... a co to ma s touto temou :?:
06.12.2008 - 15:54:39
00
no podla mna ten ram bol zoxidovany pred tym ako bol nastriekany
06.12.2008 - 16:02:04
00
hmm to by vysvetlovalo tu drsnu strukturu po odskoceni farby , inak existuje nejaky zakladak co by tu oxidaciu nejako drzal na uzde ( na zelezo znamy hrdzistop ) resp. ako postupovat aby sa to nalakovalo spravne ?
06.12.2008 - 22:19:31
00
existuju specialne zakladovky na hlinik, v letectve sa pouziva "zlta reaktivna", presny typ teraz neviem ale mozem zistit.
06.12.2008 - 22:52:45
00
ak ta mozem poprosit , inak co povies, ako by mohol ist bezbolestne dole stary nater ? ( pieskovanim ) ??

inak co si myslis o eloxovani ? slo by to vobec niekde spravit ?

inak ta zlta je asi žltý chromát ze ? ( nasiel som to niekde na nete )
06.12.2008 - 22:59:03
00
na odstranenie starych naterov sa pouziva na vrtulnikoch chemia, zistim ti to na buduci tyzden, elox sa robi ja davam robit veci do f. ELZIN
06.12.2008 - 23:07:13
00
keyboard_arrow_up