Blur XC carbon (velkost M) : 4,2lb = 1,9 kg s tlmicom (RS Monarch 3.3)

Pekne popisane pocity/skusenosti, ktore ovplyvnuju vyber vhodneho ramu.
A Linkage je velmi dobry soft, clovek ziska predstavu o chovani ramu. Je to tak, lvr. ratio / zdvih je len jeden z priebehov, parametrov a pre niekoho podruzny...
14.04.2010 - 22:06:48
00
je to sice mierny offtopic, ale taketo prispevky su aspon premna hodnotne. zvazujem prechod na full (zo softailu), preto si ich rad precitam.

U nizkozdvihovych fullov (7,8cm) je to uplne sumak, tam nejake kopanie do pedalov neexistuje, kedze ten posun je malinkaty.

romanx: 1.9kg , hmm, hmmmmmm ... polkilecka dole :inlove: oproti tomu co budem mat na jazdenie.
14.04.2010 - 22:09:22
00
Lubo, len cena za ram je dost brutal :tmi:
Ale ako maratonsky bike je to dobra volba.
14.04.2010 - 22:13:29
00
och, ale su tie nove satany skarede...
14.04.2010 - 22:34:14
00
Novinky 10.02.2011
Santa Cruz končí s výrobou rámu Bullit. Skladom sú ešte posledné zásoby v počte 100 kusov. Ak máte záujem o tento rám odporúčame rýchle objednanie rámu.


tak mam pocit ze uz zacina postupne "vytlacanie/rusenie" klasickych jednocapov ktore mal SC v ponuke.
14.02.2011 - 13:28:45
00
Sak ma 2 nove modely, Butcher a ... ten druhy ako sa vola?
14.02.2011 - 14:39:19
00
to uz nie je klasika jednocap ala Heckler, Bullit, Superlight, Juliana..
14.02.2011 - 14:44:40
00
presne ako pise romanx..narazal som na to ze SC bude postupom casu ponukat len APP a VPP(2)
http://www.youtube.com/watch?v=tj8ZY1C1604
M. Ferrentino spominal ze heckler a spol budu vyrabat dalej.Otazka je dokedy...
14.02.2011 - 15:36:22
00
A čo je na "klasickom" 1čape take výnimočné? Nechápem.
SC spravilo trochu "výskumu", zistili v ktorých konfiguráciach ma LVR akú krivku, z toho vybrali to podľa nich najlepšie, dali si to patentovať, marketujú to ako APP a prezentujú to ako super vec, ktorú musíš mať. V porovnaní s VPP2 lacnejšia výroba, snáď aj sú tie rámy lacnejšie, ty máš pocit, že máš niečo super, a im ide predaj.
Musíte uznať, že Bullit, Heckler, Superlight sú už trošku staromódne svojím designom.
14.02.2011 - 16:27:24
00
ja len na upresnenie.
Ale zase vzdy sa najde dost ludi, ktori vidia v jednom mohutnom, lahko servisovatelnom cape vyhodu.
14.02.2011 - 16:30:53
00
Otazkou skor je, kto v tom vidi pri servisovani nevyhodu. :)
14.02.2011 - 17:26:52
00
No, nie som strojár, aj keď sa momentálne o design čapov zaujímam, ale je známe ze short-linky ako VPP, DW-Link, Maestro, a ich obmeny, sú podstatne náročnejsie na presnosť výroby, dľa teórie sú tuhšie bočne aj v krute, ALE viac namáhajú ložiská a samotné uloženie ložiska. Preto Banshee doteraz používalo výhradne kĺzne púzdra na svojích short-linkoch, ale nový 29" Prime už bude na ložiskách :^) .
Nehovoriac o dobre vykumštovanom prevedení čapov u SC VPP (Roman môže viac povedať), to tiež nie je lacné na výrobu.
14.02.2011 - 18:42:59
00
mam teraz rozobraty bike, tak hodim pre zaujimavost obr. ako je ulozene horne vahadlo. Tak isto je ulozene aj spodne. Oska-15 mm, zaskrutkuje sa do navarku v rame, tak aby sa len vymedzila vola v loziskach (s kosouhlym stykom). Cele sa to potom stiahne Ti-skrutkou s konusom.
14.02.2011 - 19:49:22
00
...a čínsky karbón od santu.
14.02.2011 - 20:09:17
00
15mm oska? Kua. Ložiská sú štandardné, či atyp?
14.02.2011 - 22:20:21
00
keyboard_arrow_up