ja len k tomu, ze veci co su akoze skladom nie su vzdy skladom. A cakam uz nejaky ten piatok. Inak ostatne akoze komunikacia, cena a tak je v pohode.

Môžem to potvrdiť. Veci "skladom" nie sú vždy skladom. Sú to aj moje dva posledné prípady, keď som po určitom čakaní zrušil objednávku a objednal si odinakiaľ. Zbytočné zdržanie. Pre mňa.

Nie je to však v tom, že by Matt naschvál, alebo z lajdáckosti to "skladom" pri nejakom produkte mal, aj keď ho skladom nemá. Matt má chybu v systéme. Ak chce zvýšiť CSL (Customer Satisfaction Level - úroveň uspokojenia zákazníka) svojho e-shopu, musí vylepšiť systém.

V čom je problém. Matt má na svojej stránke spústu položiek (tovarov), pri ktorých má napísané "na sklade". Lenže. Lenže veľa z tých položiek má aj svoje atribúty. Napr. nejaký predstavec, ktorý má akože skladom, ponúka v piatich rôznych dĺžkach a pritom má skladom len jeden s dĺžkou 90 mm. Ja si objednám 110 milimetrový s tým, že ho má skladom, lebo to je tam tak napísané. Ale to nie je pravda.

A podobne je to so sedlovkami, sedlovými objímkami, riadidlami, tretrami, atď, atď.

Doporučenie pre Matta: Investovať do aplikácie e-shopu a dosiahneš vyššie číslo CSL. Čím vyššie číslo CSL, tým vyšší bude tvoj zisk.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up