Oprava patrony v 55:
Nieje z mojej hlavy, priblizny postup som vygooglil. U inych typov sa poloha hornej uvrate piestu v patrone moze menit, preto treba odmerat kde presne ma piest hornu uvrat. V druhej diere vidno zatlaceny piest. Od jeho vrchej casti po spodok uzaveru vidlice, teda dlzka piestnice medzi piestom a uzaverom bola v tomto pripade 265mm. V max hornej uvrati som potom meral od uzaveru vidlice.

1. prvu dieru som urobil 11mm od spodu patrony, moze byt kludne aj nizsie.
Naspodu patrony je piest oddelujuci olej od stlaceneho dusika. Dieru vrtame do casti s dusikom. Pri vrtani som okolie vrtaku zakryl handrou aby som nedostal pripadnu davku oleja do tvare.

2. druha diera sa vrta nad tento piest, cca 25mm od spodu patrony.
Tymto navrtate cast s olejom. Piest z patrony nesmie byt zatlaceny, aby ste si ho neprevrtali.

3. tretia diera 44mm od vrchu patrony.
Tato je navrtana v maximalnej hornej uvrati piestu. Myslim ze mohla byt o par mm, mozno aj 1 cm nizsie, kvoli spatnemu dorazu. Vrtat pri zatlacenom pieste a mysliet na to, ze pod dierou v patrone je piestnica.

Diery som vrtal 2mm vrtakom, co som musel dohnat 10W olejom, pretoze rozsah utlmu stacil len tak tak. Druhy krat by som pouzil 1mm vrtak. V povodnych navodoch bola 1.5mm.

Konkretne tato patrona sa nedala stlacit vobec. Po uprave funguje vsetko vratane nastavenia utlmu.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up