Raz som tu bol niekym zdrbany, ze si hladinu oleja vymyslam z hlavy, tak som ju teraz zamerne neuviedol. Do kazdej vidlice s otvorenym systemom tlmenia davam oleja tolko, aby aj pri maximalne vysunutej vidlici bola zaliata patrona. Teda aby fungoval utlm pri kazdom zdvihu. Nakolko sa olej peni a spliecha po vnutornej nohe, tak treba priliat aj cosi nad patronu, resp. nad miesto, ktorym by eventualne mohol vniknut vzduch k tlmiacemu piestu do patrony. Cim je ale oleja viac, tym je vidlica progresivnejsia. Ak ho je malo, vidlica na zaciatku zdvihu spravne netlmi. V tomto pripade je oleja asi ako na foto a mohlo byt asi menej, treba poskusat, ved sa to otvara lahko, nieje problem striekackou s hadickou vytiahnut troska oleja . Vidlica na foto je uplne zasunuta, patrona uplne vysunuta.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up