Lord Klaymen nepamatas sa odkial ti dvaja pani boli? V Mulici teraz ziadny prieskum pokial viem nerobime a ze by mesto robilo prieskum z vlastnej iniciatívy sa mi nezdá. Pripravuje sa ale generel cyklodopravy v Žiline, ktorý sa bude dat pripomienkovať a určie sem napíšem, keď to bude aktuálne. Preco by sa ale mala spájať Turska dolina so Žilinou cez Strečno fakt nechápem. Územný plán ŽSK počíta s vybudovaním Rajeckej cyklomagistrály popri Rajcianke, Vážska cyklomagistrála by mala ísť zas popri Váhu. Načo by sa mali prepájať kúsok za Žilinou neviem.
Integráciu/segregáciu cyklistov od motorovej dopravy v súčasnosti čiastočne upravuje STN 73 6110 ale nedostatočne. Aj preto sa pripravuje jej revízia, vid. http://www.ssc.sk/sk/Technicke-predpisy/TP-Pripomienkovanie.ssc Vseobecne by sa ale nemali v extraviláne striekat pruhy na cesty s povolenou rýchlostou nad 80km/h. Šírka pruhu by navyse mala byt aspon 1,25m, čo vacsinou ani krajnice na cestách I.tr. nedosahujú. Co sa týka samostatných obojsmerných cesticiek, tak tie by mozu byt siroke iba 2,5m a tie už na trenovanie vo dvojickach tiez niesu idealne. Chcelo by to minimalne zmenit cestny zakon aby aspon cestní cyklisti nemuseli jazdit po cestickách pre cyklistov.
A tu su este dva príklady vedenia cyklistov, prvý je z českej normy a A zodpovedá integrácií v hlavnom dopravnom priestore a E samostatnému vedeniu cyklistov mimo motoristickej komunikácie, druhý je z Dánska.
Čo sa týka mojej práce s NCS tak dneska som začal s meraním cyklotrás v Žiline, do konca augusta by som mal pomerat desať miest a spraviť nejake zjednodusene pasporty- budem ich sem postupne pridávať.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up