V sobotu poobede som dostal ponuku ísť na bikerský trip z Hlohovca na sedlo Havran (kúsok nad Piešťanmi). Rozhodol som sa okamžite, že pôjdem, len som pozrel, ako idú vlaky a voľba padla na Osobák odchádzajúci z Bratislavy 9:01.
Ráno sa mi nechcelo vstávať, konečne som zdvihol, najedol, ale už bolo veľa hodín, z Dúbravky som odchádzal až 8:40. Na Hl.st som prišiel zozadu, cez Sokolskú, je tam cesta a tabuľka „Prechod cez koľaje zakázaný“ to ma nezastavilo, na biku som vbehol do podchodu a potom vyšľapal na 4-tý perón. Išiel nový Push Pull (Ba – Leopldov chodí cez So a Ne len tento typ vlaku).
Zasmial som sa na príhode bezdomovca vs. Sprievodcu, ktorý nastúpil v Rači. Pri kontrole lístkov mu vravel, že ide iba do Jura pri BA, sprievodca ho nechal. Nemajetný človek vystúpil tak, ako sľúbil.
Do Leopldova sme prišli s miernym meškaním a v HC som bol s prehľadom o 10:20. Nikde nikoho nebolo. Po chvíli prišiel Ľubo Ondruš ale v nejakej zlej nálade... Strašne nadával na Maťa Fačkovca, že organizátor a mešká smial som sa.... O 10:30 sme už boli v kompletnej zostave, 8 kusov. Odchod sa z HC posunul až na 10:50 pretože Vilo Bodiš nemal dušu, ktorá by držala tlak, mali ste teraz poču´t, ako všetci nadávali Ozaj som nemohol a smial sa, lebo situácie, ktoré vznikali mi prichádzali neskutočne vtipné Chudák Vilo, zlizol so to, ale zase aj si popravde zaslúžil
Konečne teda odchod.
Začali sme stúpaním na hrebeň, vcelku strmé stúpanie za HC. Terén sa mi ale začal páčiť. Technické singlíky smerom hore, Fačko ma ubezpečoval, že zábava príde až smerom naspäť. Ja som si to však užíval všetko. Terén bol je veľmi podobný tomu nášmu v MK. Krátke stúpania, krátke zjazdy a hlavne veľmi rýchla trať. Došiel prvý serpentínový zjazd. Hurá dole, boli sme partia chalanov, čo jazdia XC/XCM takže sa šlo ozaj rýchlo, páčilo sa mi to. Snažil som sa skracovať točky, obiehať na tesnotky, proste ako na pretekoch. Užíval som si to ako sa len dalo. Nové prostredie a to že sa mi šlo dobre, ma veľmi motivovalo. Ďalší úsek pokračoval po lesných cestách plných žaluďov a papekov, nie jeden krát sme zlomili papek, našťastie nie špicu. Z môjho pohľadu až na sedlo Havran mala trať stúpajúcu charakteristiku. Striedali sa ako som spomínal singlíky, hravé singlíky a lesné cesty.
Na Havrane krátka prestávka a už sme šli späť. Išli sme podstate po tej istej ceste. Odbočiek mnoho a Fačko furt hecoval „Tomáš doprava “ Raz som aj naletel.... Matej si to potom odskákal bodliakom do dresu
Do zjazdov sme sa začali naháňať, že nech je sranda, špurt pred zjazdom a potom dole, čo to dá... Pár krát to bolo na hrane, skoky, točky, šmykľavý povrch.... Perfektné pojazdenie!! Netreba zabudnúť ani na 300m dlhý Rock garden, chudák lubo, presne predo mnou hodil tigra Vyzeralo to vtipne, no asi nebolo V jednom singly sme sa utrhli a zrazu Fačko zabočil doprava, ja som už nestihol, šlo sa rýchlo... Začal som brzdiť a Ľubo zozadu kričí, „Tomáš pokračuj, vy*ebeme s Fačkom“ tak sme prešli nejakým chodníkom pre srnky pri 30km/h to bola sranda, no ...a Fačka sme obehli. Horšie bolo, že sme zblbli zvyšok „stáda“ ktoré sa stratilo – zle odbočili.
Po spojení v jeden celok sme pokračovali do posledného zjazdu na HC. Toto bol zjazd, s veľkým počtom krátkych a ostrých zákrut, skokov. Naozaj taký zjazd som nešiel ani nepamätám a hlavne nebol krátky, bol jeden z tých dlhších. Po vyjdení na asfaltku nám zasa chýbal Vilo Išiel prvý a ani nevedel kam, to zas bolo rečí na jeho meno Už keď sa nemôže naozaj nič stať, lebo do HC je to len po asfalte, tak Vilo zlomil riaditka a padol na vedľajší bike, kde zohol koleso. Vilovi sa nestalo podstate nič, až na (ako on povedal) dieru v nohe, roztrhnutú ponožku, zlomené riadítka a dorasovaný rám pri hlavku, plná prdel škábancov.
No aspoň sme všetci zdravý a výlet stál za to.
Akurát som nestihol vlak, potreboval som o 10min viac, tak som sa v HC pomotal, našiel som pumpu a kúpil si niečo na jedlo. Pobral som sa do Leopoldova na stanicu fotiť vlaky
15:55 sme sa pohli z Leopoldova a v BA sme boli o 16:59 (na čas).
Už teraz mám v hlave ďalšie výlety, teším sa, že ich budem postupne napĺňať.

Popisi k fotkám

Fotka "vyjazd_my" (popísané zľava doprava)
1. Môj bike zavesený vo vlaku (je to riadiaci vozeň, to je miesto, kde je miesto na biky)
2. Jedine, kde sa dalo fotiť bola táto krátka asfaltka.
3. Vilo Bodiš ešte s riadítkami
4. Akurát hovorím niečo Lubovi
5. Už v HC po páde Vila Bodiša po prasknutí jeho riadítok, červená je asi nebezpečná.

Fotka "vyjazd_vlaky" (popísané zľava doprava)
1. S týmto vlakom som prišiel OS 3023 ťahaný rušňom 263 011 -0 a súpravou Push Pull
2. Už čakám v Leopoldove na môj vlak a fotím rušeň na R 609 Spyšan
3. Rušeň radu 750 čakajúci na vlak R 725 Remata, kde neskôr vymení rušeň 362 a bude pokračovať do Prievidze.
4. Na ľavo 263.003 -6 s "mojím" osobákom do Bratislavy a nefunkčným diaľkovým ovládaním riadiaceho vozňa, v pravo prišiel vyššie spomínaný R 725 Remata ťahaný rušňom 363 a príde naň vyššie odfotená 750-tka
5. 913 044-4 + 813 posunuje, uvoľnuje miesto pre R 725 Remata.
6. R 606 Liptov (KE - BA) ťahaný modernizovaným rušňom 361 004 -5. Jedná sa o rušeň 362 akurát s tým rozdielom, že na 160km/h
7. Osobák Leopoldov - Nové Mesto nad Váhom. V celom vlaku bolo iba štyria ľudia.
8. Po príchode do BA už bol pomaly na odchode Os 3039 Push Pull s tlačiacim rušňom 381 001 -7. Konečne mám vlastnú fotku

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up