Presne tak Trek ma 69er, liteville tiez cosi vymyslel a urcite aj kadekto iny.
MaRCy: rozdiel v najazdovom uhle ako pise lto je pomerne maly a ak mas bezduse tak seknut nemas co (ak aj dusu mas tak sa ten rozdiel s rastucou velkostou prekazky straca). Na jazdny konfort a ovladanie podla mna skor vplyva hlavovy uhol, ktory bol hlavne u prvych 29erov zalostne velky, teraz je to uz vacsinou lepsie.
lto: v statickom stave drzi rafik nad zemou plast a tlak v nom, cim vyssi tlak tym menej sa plast deformuje, tym mensia je stycna plocha. Iny vlplyv okrem tlaku a tuhosti plasta(pripadne duse) nevidim.
Co sa tyka vacsieho objemu 29 plasta tak tym, ze je objem vacsi by sa mal tlak pri najdeni na prekazku pri rovnakej deformacii ako na 26 menit menej a teda by som mal dusu seknut skor. Myslim ze rozdiel bude tiez zanedbatelny ale nemusia sa stale prezentovat len vyhody vacsich kolies.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up