No základný problém je u tlmičov ten, že celá olejová časť tlmenia je natlakovaná dusíkom a dá sa tlakovať len špeciálnou ihlou. Dostať sa tak k informáciam z tejto časti je určite problém, len málo ľudí vie toto v domácich podmienkach zoservisovať. Navyše proces plnenia musí byť dokonalý a do oleja sa nesmie dostať žiaden vzduch a to chce aj patričné skúsenosti.

Dole nižšie je fotka, je to síce DRCV RP23 tlmič ale princíp je podobný aj u Evolution CTD tlmičov. V červenej elipse je zakrúžkovaná ihla s pružinkou a vymedzovacími podložkami a tá (keď je všetko zložené) dosadá do tej matice ku ktorej ide špíka. Fotka je ešte z doby keď som IFP komoru (tá kde je od výroby natlakovaný dusík) plnil cez ventil vzduchom. Momentálne ju plním už ihlou (do budúcna možno aj dusíkom).

U vidlíc je systém úplne odlišný. Nepoznám však presné detaily a ešte som to neriešil ale možno o rok/dva sa vyskytne veľa prípadov a potom bude múdrejší. Určite to tam však nefunguje tak ako u tlmiča. U Evolution vidlíc je len voľne naliaty olej do patróny a gravitáciou sa dostáva na spodok patróny, tak aby všetko fungovalo ako má. Nejaký tip síce mám ale nechcem šíriť hlúposti, lebo to vôbec nemusí byť pravda.

Ja mám Factory verziu CTDčky, tam zatiaľ bez problémov, rovnako aj u tlmiča.

2.jpg

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up