takže rozdiel medzi Fuel a Fuel EX v tých čapoch je kôli tomuto >

> u Fuela si zostrojím kružnice s polomermi r1 a r2 so stredom v spodnom čape a v čape váhadla ktoré prechádzaju horným čapom váhadla kružnice majú síce rôzny polomer no v tomto bode a jeho blízkosti takmer splynú .. nie uplne dokonale ale rozdiel bude pri tých polomeroch minimálny

pri 100 mm zdvihu zadná stavba a teda aj horný čap neprejde takú vzdialenosť ako pri 140-150mm u Fuelu EX čiže na tom úskeu ktorý by prešiel horný čap u závesu bez čapu pri oske na Fuel EX by bol dlhší a rozdiel od úseku kružnice váhadla by bol príliš veľký nato aby to dokázal hliník dlhodobo vydržať namáhanie v ohybe > proste priveľké namáhanie v ohybe

> záver: zadná stavba a ani hliník u Fuelu pri chode zadnej stavby pruži veľmi minimálne - hliník totižto nieje až tak pružný materiál rádovo to može byť tak 1-2 mm odhadom .. ale tvrdiť že pruží alebo sa ohýba je rovnaké ako tvrdiť že duralový HT pruží a ohýba sa > čiže ohyby sú minimálne
- z toho dôvodu je na Fueli EX ešte jeden čap ... pohyblivý spodný záves tlmiča ma za funkciu upraviť len chod tlmiča > vraj ochrana proti dorazom

viac v prílohe

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up