takže prihodil som sem schému ako tvoja vidla zhruba pracuje ... nieje to presný technologický nákres .. (Rebu dual air som zvnútra pravdupovediac nevidel)
no bledomodrou som vyznačil na modrom vzduchovom piestiku to tesnenie + znamená pozitívna vzduchová komora - negatívna ... v praxi slúži negatívna komora na to aby bola vidla citlivejšia ... proste negatívka stláča vzduch v pozitívke a tým nieje vidlica na začiatku príliš tuhá ... teda záleží od tlaku ktorý je v - . ALe keď tlak z komory + prejde do komory - tým sa tlak v + zníži a - zvýši a spôsobí to že negatívka stlačí vidlicu t.z. zníži jej zdvih aa to sa deje u teba vzduch prechádza postupne cez tesnenie a keď znova vidlu nafúkaš automaticky sa znova zdvihne ... no keď ju vytiahneš do terénu zas robí to isté ... proste im vysvetli že tam vada musí byť a že pravdepodobne na tesnení na piestiku vo vzduchovej komore. Oni preto nenašli chybu lebo vidlicu neskúšali v teréne ale aj to treba uviesť že sa to deje pri zvýšenej záťaži

vela šťastia

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up