Ostali len dvaja kandidáti. Nový Ripley vs. nový Top Fuel SL. Nový bajk by mal byť pod 10kg a bude používaný hlavne na MX/XC.
Ripleyho som si minulý týždeň mohla vyskúšať (cca 2 hodinky) na známych trailoch. Bohužiaľ bol postavený viac Enduro so 140mm vidlou. DW link funguje parádne a užívala som si to hlavne v zjazdoch. Bol prekvapivo hravý a skvelý aj v úzkych singloch a 180° zákrutách. Do kopca sa mi zdal trochu lenivejší. Pravdepodobne aj vďaka zdvihnutému predku a teda geometrii vhodnejšej na jazdu s kopca a hmotnosti cca 11,5kg. Čo mi však vadilo asi najviac je problematický prístup ku košíku na fľašu. Kvôli tlmiču je košík dosť nízko (možno aj nižšie ako na Sparkovi). Je preto potrebné montovať košík s bočným vyberaním. 0,5l fľaša má ešte dostatok miesta. Bohužiaľ 0,7l, ktorá je pre mňa nutnosťou je už problém a chytá o tlmič. Dosť ťažko sa pre tlmič vyberá a aj dáva späť. Váha samotného rámu cca 2,6kg.
Nový Top Fuel som bohužiaľ zatiaľ nemala možnosť kde otestovať a tak sa viac menej spolieham na skvelé recenzie a použite na sveťákoch. Váha samostatného rámu cca 2kg.
Potrebovala by som to rozlúsknuť začiatkom budúceho týždňa. Nejaké nápady alebo skúsenosti s týmito bajkami?

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up