Zamiloval som sa....hlavne do predstavy menšej údržby a ticha za jazdy

comment Komentáre ku fotografii

thumb_up0thumb_down reply

Mám otázku, to je elektrobajk alebo aký je to princíp?

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Namiesto štandardného pohonu prevodník+prehadzovačka+kazeta je v ráme nainštalovaná 12 rýchlostná prevodovka. Reťaz vedie len z prevodovky na jediný zadný "pastorok", tým pádom je celý systém jednoduchší na údržu a keďže vzadu nie je na náboji dokopy nič a chýba pol kilová kazeta aj zadné odpruženie by malo pracovať omnoho citlivejšie a celý bajk je oveľa tichší.

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Áno už som to teraz študoval na ich stránke... Vypadá to ozaj že zaujímavo. No síce chýba kazeta ako píšeš ale veď aj tá prevodovka niečo váži? Vieš celkovú váhu toho bajku? A čo cena?

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Rám váži 2580g+komplety celý pohon so všetkým 3129, čo je asi o kilo viac ako ako štandardný pohon 2x11 Shimano XT (2x11 preto lebo ma podobný 600% rozsah prevodov). Každopádne tá váha je sústredená v najnižšom bode rámu a nie na zadnom náboji. Ďaľšia výhoda prevodovky je servis každých 10 000Km.

thumb_up0thumb_down reply
Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up