Z pouzivania RR ma vyliecili skusenosti, kedy sa zacali po cca 600-700km odtrhavat mensie bocne vystupky na zadnom plasti - takmer kazdy 2 - 3. Nasledne sme skontrolovali aj dalsie zadne plaste co vozili ostatni a vysledok bol totozny
Moj RR ma najazdene viac ako 3000 km a s trhanim bocnych vystupkov problem nema a to napriek tomu, ze jazdil aj po kamenistom technickom terene, ktory je k bocnym vystupkom najtvrdsi (napr. aj 2 krat Garda). Na NN obutom vpredu sa trhali, ale predny plast je zatazeny vyrazne viac. Nepovazujem to za chybu plasta, ale za potvrdenie toho, ze tie vystupky naozaj plnia svoju funkciu, teda ze drzia v zakrutach.
NN_po_vyse_3000_km.jpg

Pridám moju skúsenosť s RR. Na nespevnených povrchoch (kamienky a pod.) trocha odstreluje. Problémom však je väčšinou zadné koleso. Nejde mi to dohromady s radami, ktoré tu čítam (pre väčšiu bezpečnosť dať dopredu napr. NN). Čím to bude? Blbá technika, či?
V principe to bude zo 70-80% o technike jazdy. Ale starsia verzia RR (model 2007 a starsie) bola v zakrutach slabsia a ak ju mas este aj dost natlakovanu, tak este horsie. A nerozumiem tomu, co Ti nejde do hlavy s tym NN vpredu - zataz predneho plasta je v zjazdoch a zakrutach vseobecne neporovnatelne vyssia a prenasa väcsinu brzdnych aj bocnych sil, cize predny plast je v technickom terene alfa a omega, zatial co zadny moze byt pokojne aj semislisk s hladkym behunom a par bocnymi vystupkami a takmer nebude rozdiel. Zadny stredovy dezen je dolezity len kvoli trakcii v blatistych a sypkych stupaniach a pripadne este vo velmi stmych zjazdovych pasazach na ucinnejsie dobrzdovanie, pri beznom vyjazde je to v podstate len zbytocna vaha a valivy odpor navyse.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up