Dovolím si reagovať na príspevok ako mechanik :
Zákazník:Tento obchod som tu este nenasiel a ani by som sa neunuval, ale s takou specialnou komunikaciou som sa este nestretol. Normalna komunikacia skoncila v momente, ked som reklamoval problem (padanie retaze z velkeho prevodnika).
Obchod:Komunikácia neskončila. Vybavili sme všetko promtne. Aj pri osobnej návšteve u nás.
Zákazník:Este osobne to slo,
Obchod :Boli sme promtný ,rýchly , chybu sme odstránili a vysvetlili kde je chyba. Neprevzali ste si bicykel a trvali na dôkladnom preverení všetkých možností . To sme aj urobili.
Zákazník: ale potom sa to obmedzilo na jednu sms, ze reklamacia je vybavena a mam prist.
Obchod: Nebolo čo riešiť po telefóne .vyjadrenie ste dostali poštou ešte pred prevzatím bicykla.
Zákazník :Mam to dost daleko, tak som chcel nejake podrobnosti, ale stale mi chodila iba ta ista sms, telefon nedvihali, pripadne neskor skladali. Samozrejme ked som prisiel, reklamacia vybavena nebola, bicykel bol vpodstate v stave ako som ho tam nechal. Dodatocne som si bol po zaslany rekl.protokol, kde som sa dozvedel ze za padanie retaze vlastne moze mnou neodborne nastaveny presmyk a dalsie 2 este vacsie somariny.
Obchod :Reklamácia - dôvod bol odstránený . Dokonca po výmene prevodníku .
Poslali sme vám vyrozumenie a všetko k Vašej reklamácii. Išlo o bežné opotrebovanie. .
Mali ste tam opotrebovaný prevodník. Keďže ste nechceli prevodník platiť, vyšli sme vám v ústrety výmeny celých kľúk FSA crosamer za Shimano mod 2016 a dali sme novú reťaz FSA team isue 11 sp .Bez doplatku !
Zákazník :Nato, ako „odborne“ bol pocas mojej navstevy priamo v danom obchode presmyk nastaveny som prisiel az doma, ked radenie na velky prevodnik slo hodne tazko. Lanko bolo vedene nespravne, co aspon u tohto presmyku je dost problem (asi preto to na nom je napisane aj nakreslene). Okrem toho ze islo tazko radit, nebol dobre nastaveny spodny doraz, lebo zle vedene lanko zavadzalo klietke a ani spodne 2 medzipolohy tym padom nefungovali. Takze servis a odbornost v tomto pripade tiez nic moc. Bicykel som predtym reklamoval v deme, kde za 2 mesiace dokazali vymenit jednu podlozku, co samozrejme nepomohlo a stratit mi papiere, ktore som tam nechal (moja chyba).
Obchod :Reklamovať ste mali u nás ,mali ste na nás kontakt .Bicykel sa reklamuje tam, u koho sa kúpil.
Zákazník :Predajca mal a doteraz ma nejaky zahadny problém mi vistavit nove doklady, napriek tomu ze ich prislubil.
Obchod.Nemáme s tým problém.
Dohoda znela že donesiete ,alebo pošlete prevodník, ktorý ste zadarmo dostali v DEME a my Vám pošleme kópiu dokladu. My sme Vám vymenili kľuky funglovky kus za kus a Vaše boli jazdené a zodratý Váš veľký prevodník.

Vám išlo o vrátenie bicykla po celosezónnom jazdení. Už pri prvej komunikácii a Vašimi poznámkami o SOI , a špekuláciach o Vrátení a vimýšlaní o chybe rámu sme zbystreli a spravili všetko pre to ,aby to bolo v poriadku z každej strany. Chceli sme mať istotu aj my ,či je to výrobná chyba,alebo nie.
Chceli ste bicykel vrátiť a aj preto 2 krát pokus o reklamáciu atd .výmeny nekompaktibilných prevodníkov z Vašej strany nie u nás u predajcu.
Bicykel už bol odstrojený od doplnkov , namotaná neodborne omotávka, prehodené gumy,lebo ste jazdili iné a potom ste nahodili tie ktoré boli k bicyklu a tvrdili ste že ste jazdili do 500 km !
Kludne sem zaveste čo sme Vám zaslali. Komplet . Alebo to zavesíme my ?
Kontrola bola ! ,, Ďakujeme !
Myslím že na takéto Vaše praktiky treba upozorniť predajcov na SVK .

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up