IMG_20170410_144756_1.jpgTak prihodím sem svoju prvu skusenost s nakupom canyonu. Vzdy som sa snazil vyhybat takymto nakupom cez net , pre seba som doteraz vsetko riesil v kamennych obchodoch, no svagor si teraz chcel kupit novy bike , v cene okolo 1000 eur, tak sme sa dohodli , ze to skusime s tym canyonom. Nakoniec sme vybrali model grand canyon 7.9 v cene zhruba 1200 eur, v nedelu 2 aprila objednane , zaplatene a vcera 10 aprila uz bola krabica doma. Balik prebrala mama , nakolko som nebol doma. Ked som prisiel domov , prekvapil ma hned pohlad na krabicu , ktora bola v dost zdecimovanom stave , dokonca v jednom mieste aj prekryta novou vrstvou kartonu (To ale asi nieje chyba canyonu).Otvoril som balik a len tak letmo pozrel dnu , vyzeralo to v pohode viac som tomu nevenoval pozornost. Dnes som sa pustil do skladacky , a s uzasom som zistil ze chýba komplet hlavove zlozenie Viete mi prosim vas poradit ako mam teraz postupovat? Toto je presne ta situacia , kvôli comu som sa vyhybal nakupu cez net...

comment Komentáre ku fotografii

thumb_up0thumb_down reply

Priamo na stránke Canyonu je možnosť si vybrať cz/sk mutáciu a je tam aj telefonický kontakt na operátora.
https://www.canyon.com/sk/about-us/contact/
Ja som s ním riešil doručenie na Slovensko. Ovšem mne prišla bezchybná krabica so 100% 4o som požadoval. Toto je výnimočné si myslím...určite má v tom prsty prepravca ...jednoznačne poškodený pôvodný obal ...nebolo od veci prečítať si podmienky o vrátení aj, ked si myslím, že sa to bude naťahovať predajca verzus prepravca...určite kontaktuj podporu a popíš skutočný stav...bajky robia super ja som spokojný bola by škoda nemať ho doma...hold nejaký dobrák /skorobajker/ sa pohrabal v krabici...veľa zdaru

thumb_up0thumb_down reply
Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up