Dnes som si aj ja urobil radosť
Merida NINETY-SIX 9.6000 2017, zatiaľ bez úprav.

Rám: Ninety-Six Lite CFA (Carbon/HFS6066) Boost
Vidlica: Rock Shox Reba RL 29 Air 100mm 15x100 s diaľkovým ovládaním OneLoc
Tlmič: Rock Shox Monarch RT3
Počet prevodov: 1x11
Prešmykovač: -
Prehadzovač: Sram GX 1 A1
Radenie predné: -
Radenie zadné: Sram GX 11s
Brzdové páky: Sram Level T
Brzda predná: Sram Level T Centerline 180mm PostMount
Brzda zadná: Sram Level T Centerline 160mm PostMount Stealth-a-majig
Kľuky s prevodníkmi: Sram GX1000 30z / 32z
Vodítko reťaze: -
Stredové zloženie: Sram PressFit
Kazeta: Sram XG-1150-A1 11s 10-42z
Reťaz: KMC X11-1
Náboj predný: Formula Bearing Disc 15x100mm Torque pevná oska
Náboj zadný: Formula Bearing Disc 12x148mm Boost XD
Ráfiky: Merida Expert CC
Riadítka: Merida Expert OS 720mm rovné
Predstavec: Merida Expert Carbon OS -5
Hlavové zloženie: Big Conoid A-Bearing
Gripy: Merida Team Superlite
Sedlovka: Merida Carbon Expert SB0 31.6mm
Sedlová objímka: Ultralite Allen
Sedlo: Prologo Kappa 3
Pedále: -
Plášť predný: Maxxis Ikon 2.2 skladací
Plášť zadný: Maxxis Ikon 2.2 skladací
Hmotnosť: 11.65 kg

comment Komentáre ku fotografii

thumb_up0thumb_down reply

Ahoj, ja som siahol presne po tomto biku asi 3 tyzdne dozadu. Dlho som hladal a vyberal, rokmi sa moje jazdecke preferencie menili, cez DH, freeride, a poslednych cca 10 rokov XCM. Pred tym som mal cannondale rz 120 xlr 1. Co je trail bike. Po 5 rokoch jeho vyuzivania prisiel cas na zmenu. Meridu som vybral lebo vlastne vsetko je bud Merida alebo Giant.
A platit znova za znacku som uz rozhodne nechcel. Ved cannon v karbone a tej konfiguracii ako ninety six 6000 je o 1500€ drahsi. Geometria je 95% totozna(scalpel a dokonca aj specialized epic) Jedine co ma odradzalo 30 zubov jednoprevodnik. Ja som po cca 50 km vymenil za 32 zub. Tu na bazare som nasiel novy za 30€ tak som nevahal a kupil. Je to uplne ine, hlavne rychlejsie. Akurat prva jazda, vlastne cely prvy vikend som zazil sklamanie. Vidlica Reba mi neustale vytlacala gufero na lavej nohe kde je vzduch, tym padom hned strata tlaku, zatlacit rukou v terene sa to dokonale neda, tak vzdy navrat domov a v pondelok reklamovat. Som z BB kde je predajna a aj sklad pre Sr a Cr to je tiez vyhoda servisu a dostupnosti. Bez biku som bol 3 dni vymenili nove gufero a vraj dnu bola od vyrobnzle zalozena gumicka tesniaca. Aj tu sa ukazala vyhoda kupi v blizkom obchode. Keby som kupoval bike cez net....posielat, balit znova a cakat a calat ako blazon. Teraz je to uz ok. Ja som z bicykla nadceny, co jazda to parada. Pri momentalnej cenovej politike Merida v Sr a Cr nemaju konkurenciu. Jedime co som ani raz nevyuzil je to uzamikanie vidlice.

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Ahoj, tak to čo si napísal je presne môj príbeh (výber bicykla), až na tie tvoje problémy s vidlicou. Ja som bol pre bike v L. Mikuláši u Jankoviča (Merida). Inak za tú cenu je tá Merida top, tiež som dlho pozeral a za takú cenu bez šance. Jediné čo zatiaľ chcem zmeniť je prechod na bezdušáky. Veľa šťastných km prajem.

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

To budes menit aj kolesa a pneu? Alebo su uz pripravene na tento system? Nemam stym vobec skusenost.

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Asi budem meniť aj kolesá, ale dajú sa aj tieto prerobiť. Treba nalepiť pásku do ráfku, dáš tam ventil a pláste treba tubeless ready. A naliať mlieko do plášťa.

thumb_up0thumb_down reply
Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up