Pohľad na kemp
Na am/en najlepšie štvorpiestové. Teda v tejto cenovke zee. Aj keby si dal SLX, tak by si nevidel o veľa väčšiu zmenu brzdného účinku, tam je zmena najmä v materiáloch, praktičnosti(SLX majú výmenu platničiek zvrchu, tieto zospodu), nastavení a chladení/(ne)prenose tepla na olej. Inak majú rovnakú veľkosť piestikov a to je jediné, čo určuje brzdný výkon(resp. pomer veľkostí peistika v prasati a v páčke). Lepší brzdný výkon, ako výmenou bŕzd len za vyššiu radu ale s rovnakým piestikom, by si pocítil pri výmene za lepšie(semimetalické, metalické/sintrované alebo keramické) platničky a lepšie, resp. väčšie, kotúče(aj M315 budú s 203mm kotúčom a sintrovanými platničkami brzdiť lepšie než XTR s rovnakým priemerom piestikov s resin platničkami a 140mm kotúčami, akurát tie M315 ti budú s tými metalickými platničkami brzdiť možno kratšie - rýchlejšie sa možno vyvaria, lebo tam máš obrovský prenos tepla cez platničku na olej, keďže to železo v platničke vôbec neizoluje teplo a je jedno, že kotúč sa ti zohrieva dlhšie, platnička sa ti zohreje rýchlo a teplo z platničky sa prenesie na piestik a keďže M315 bude mať použité nejaké nanič materiály, ktoré budú zle chladiť prasa, olej v nej vyvrie možno skôr, ako v titánovej XTR, ktorá, predpokladám, bude mať asi možno aj väčší priestor na expanziu membrány v master cylindri, zároveň XTR majú väčšiu hadicu ako spodná polovica tuším až po Deore).
poukazy navigate_next Požičovňa Pozri si ponuku bicyklov ale aj inej výbavy a vytvor si online rezerváciu navigate_next
comment Komentáre ku fotografii
Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre