Pohľad na kemp

Na am/en najlepšie štvorpiestové. Teda v tejto cenovke zee. Aj keby si dal SLX, tak by si nevidel o veľa väčšiu zmenu brzdného účinku, tam je zmena najmä v materiáloch, praktičnosti(SLX majú výmenu platničiek zvrchu, tieto zospodu), nastavení a chladení/(ne)prenose tepla na olej. Inak majú rovnakú veľkosť piestikov a to je jediné, čo určuje brzdný výkon(resp. pomer veľkostí peistika v prasati a v páčke). Lepší brzdný výkon, ako výmenou bŕzd len za vyššiu radu ale s rovnakým piestikom, by si pocítil pri výmene za lepšie(semimetalické, metalické/sintrované alebo keramické) platničky a lepšie, resp. väčšie, kotúče(aj M315 budú s 203mm kotúčom a sintrovanými platničkami brzdiť lepšie než XTR s rovnakým priemerom piestikov s resin platničkami a 140mm kotúčami, akurát tie M315 ti budú s tými metalickými platničkami brzdiť možno kratšie - rýchlejšie sa možno vyvaria, lebo tam máš obrovský prenos tepla cez platničku na olej, keďže to železo v platničke vôbec neizoluje teplo a je jedno, že kotúč sa ti zohrieva dlhšie, platnička sa ti zohreje rýchlo a teplo z platničky sa prenesie na piestik a keďže M315 bude mať použité nejaké nanič materiály, ktoré budú zle chladiť prasa, olej v nej vyvrie možno skôr, ako v titánovej XTR, ktorá, predpokladám, bude mať asi možno aj väčší priestor na expanziu membrány v master cylindri, zároveň XTR majú väčšiu hadicu ako spodná polovica tuším až po Deore).

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up