Turbi: Šlo by to aj jednoduchšie ale čo sa budem ... pýtal sa na systém

Cibo: No áno v praxi máš pravdu ale čím skôr zaberá páka, tak tým skôr v rozbitých úsekoch budeš nechcene brzdiť. Samozrjme každému to vyhovuje inak.

Takže najprv si nastav vzdialenosť páky od gripu (imbusom, ako kde?) a potom dolaďuj červené kolečko.

Napr. ja si čiastočne kompenzujem absenciu červeného kolečka na Elixiroch R nastavovaním vzdialenosti páky. S jej posunom sa mení aj vzdialenosť bodu dotyku platničiek vzhľadom ku gripu a túto vzdialenosť pocítiš najviac. Či je páčka +- 2-3 mm bližšie/ďalej v polohe kedy na ňu zatlačíš (brzda ešte nezaberá) moc nepocítiš. Zato bod, kedy začne brzda zaberať cítiš dosť zreteľne. Takže dá sa to čiastočne kompenzovať, no to bolo len na okraj.

Jorge: Nie vzdialenosť platničiek zostáva nezmenená. Treba si uvedomiť že páka tlačí na piest pomocou nazvime to piestnice. Ťažko to opísať slovami, no medzi piestom a touto piestnicou je ešte jedna časť, ktorá tlačí priamo na piest. Táto časť sa pri otáčaní kolečkom posúva bližšie ďalej od tej piestnice (systém závitu). Nulová poloha páky však od tohto nie je závislá, nakoľko piestnica nie je priamo spojená s touto časťou. Takže po nastavení bodu dotyku platničiek bližšie k rajdom sa po točení kolečkom časť tohto systému posunie ďalej od piestnice a tým pádom začne piestnica tlačiť na ňu až po väčšom stlačení páky. Tým pádom sa bod dotyku platničiek posunie bližšie k rajdom.

Viem je to zložité pridám sem schému, je to len schéma, každý výrobca to rieši svojím spôsobom. No jo skicármade

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up