Doma mi stoji druha generacia Outlandera, ale dostal som moznost si kvalitne pojazdit aj na niecom novsom a viac schopnom...

Nuz, treba uznat ze je to naozaj luxusna obyvacka s viac ako schopnym 4x4 pohonom. Motorcek bol sice "iba" zakladny benzin V6, 290hp s 8st automatom, ale na normalne jazdenie to stacit cca musi. Co nechapem, je system start/stop natrepany aj do takejto motorizacie.
Kozeny interier je dost neprakticky, ale vyhrievanie aj ventilacia tomu trochu dokazu pomoct. Elektricka diera v streche potesi.
Prvych 4-5 prevodov je prijemne kratkych a autu davaju zivost, zvysok je taka dialnicna rychlobezka. Tempomat krasne podraduje a automaticky drzi rychlosti aj dole kopcom.
Volic 4x4 ma viacero rezimov a veruze som ich aj vyuzil a je medzi nimi realny rozdiel v spravani auta. V piesku aj automatika kruzi efektne male kolecka a prenasa silu presne tam kde je nutne a auto je prevazne pretacave, pri krizeni trochu vaha, ale nakoniec zrobi co treba. Redukcia je uz len ceresnicka na torte, hoci sa musi radit pri stojacom vozidle a automaticky vypne trakcnu kontrolu.
Automaticke dialkace viac nefunguju ako funguju a multimedialny system je viac ako schopny vratane navigacie, multimedialneho obsahu a nejakych serepeticiek ako zobrazovanie teploty a tlaku oleja, teploty prevodoveho oleja a tlaku v pneumatikach + offroad statistiky ako naklon. Audiosystem so subwooferom ma podla mojich polohluchych usi viac ako obstojny zvuk.
Kufor je o nieco vyssie, kedze auto ma plnu rezervu.

Za mna: mat na to, tak kupujem. Lebo spotreba na cca 1200km nie prave slusneho jazdenia bola v priemere okolo 14-15 litrov/100 a v nasich podmienkach vie ist do penazi. Vo vysledku svizne cestne SUV s nadpriemernym spravanim v terene.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up