Zbytočne si kontaktoval predajcu, ten by možno ani nepredlžoval ochrannú lehotu. Ja riešim momentálne dispute, keď nedošli štetce, ktoré som objednal pre priateľku. Uplynula ochranná lehota, prišla mi notifikácia, aby som ohodnotil obchod. Otvoril som spor s tým, že ochranná lehota uplynula, ale tovar nebol dodaný (14.2.2018). Odvtedy plynie doba 14dní na uzavretie/mediáciu sporu. Samozrejme, že predajca sa ma snažil nejak presvedčiť, aby som spor stiahol, že tovar dôjde určite atď..Treba sa vždy držať toho, že pokiaľ tovar nepríde, nerušiť spor. Ak kupujúci zruší spor (dispute), nemôže ho už potom znovu otvoriť z rovnakého dôvodu. Určite nepristúpiť na výzvy od predajcu, že znovu pošle zadarmo ďalší tovar a podobne. Radšej mať naspäť svoje peniaze a objednať, keď tak znovu.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up