Nazbierali sa drobnosti - čaká ma ďalšia skúška ohňom, začnem pomaličky predným kolesom, najskôr dôkladne "vyperem" a vysuším plášť a potom ma Boh ochraňuj...

materiál som zvolil aký som zvolil, páska tesa 25mm / 66m by mala stačiť ☺️, tmel je z tých lacnejších tak ho dám trochu viac a ventilom a ich redukciám som sa rozhodol slepo dôverovať ak nebudú tesniť všetko je v pi..

edit. : pre dnešok hotovo, pod vodou zatiaľ žiadny únik no "ráno múdrejšie večera" tak sa uvidí a keď nám v noci trocha pocukruje a neroztopí sa, pôjdem oprobovať...

edit.2: bohužiaľ radoval som sa predčasne, redukcia na AV v mojom prípade netesní a vzduch pri ventilku, bez ohľadu na to akou silou je tento utiahnutý, neustále uniká. Skúsil som už aj galuskový ventil vystrihnutý z duše + podložky z duše -
netesní. Ďalej AV vystrihnutý z duše, ten v diere drží parádne no gumená základňa pre prelis v ráfiku nedosadne dostatočne na otvor pre ventil a tak to netesní.
Počas tohto skúšania som prišiel na to, že v celom Tubeless systéme je práve dokonale tesniaci ventil najdôležitejší!!!
Musí držať pevne v diere pri dofukovaní pri opravách či bežnej kontrole tlaku.... Pri páske a plášťoch sa dá do istej malej miery improvizovať.

Zostáva mi ešte skúsiť originál Tubeless AV no som skeptický, je totiž možné, že by som musel otvor pre ventil ešte rozšíriť, aby dokonale dosadol, ale o tom niekedy inokedy.
Staré dobré duše to istia.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up